Is Speedy Mannetje of Popje?

Gestart door pinootje, november 19, 2009, 13:59:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pinootje

Speedy is nu ongeveer 10 a 11 weken oud, het lijkt erop dat zijn eerste rui eraan komt, is dit normaal zo vroeg? Hij krijgt namelijk van die lange stekels aan zijn kopje... (het kale plekje op zijn kopje waar ik een paar weken terug over vertelde is inmiddels weg!)

Dan nog een vraag, Speedy zit in de kooi nu gelijk op onze hand als hij trosgierst ziet. Zonder vind hij onze handen niet zo ninteresant en negeert ze meestal of het duurt best een tijd voor hij gaat zitten. Nu is mijn vraag, is Speedy al tam genoeg voor zijn eerste vlucht?

Dit waren niet de hoofdvragen, eigenlijk wil ik weten of jullie al kunnen zien of Speedy een mannetje of een popje is, ik ben namelijk erg benieuwd en denk zelf dat het een ventje is!
Hieronder een 'collage', foto linksboven toen we hem net hadden (hij was toen 6 weken en ziek) om te vergelijken met de andere foto's die ik net heb gemaakt.






Mars

Duidelijk een man, hoor!

Een parkietje krijgt zo ergens tussen de 3 en 4 maanden zijn jeugdrui. Dus het kan heel goed, hij is dan alleen wat aan de vroege kant.
Maar je zult ook zien, dat het begint met de stekeltjes en dan ook wel wat weken kan duren!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

KiimmBiimm_


Moppers


hillie

Sluit me bij de andere aan een mannetje

Wouter