Ik Wil Een Nieuw Kopje Op Een Ouder Topic

Gestart door jessay, augustus 24, 2005, 22:53:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jessay

Kan ik een naam van een topic veranderen of moet ik dan weer een nieuw topic openen??

Safrena

Hey Jessay

je kan een titel  in je eigen gestart topic veranderen als je dat wil.

Echter lijkt me dat geen goed idee als je een ander onderwerp in een ouder topic wil zetten en dus de naam van je topic gaat veranderen.

Het beste is dus als het over een geheel ander onderwerp gaat maak je best gewoon een nieuw topic aan zo blijft alles overzichtelijk

Vele groetjes

jessay

nee het gaat erom dat de nestjes nu vogeltjes zijn.
Maar ik krijg weinig reactie op het topic dus ik denk dat misschien een naam verandering werkt?
Zoniet dan kan ik het beter verwijderen want niemand reageerd en ik wil het zo graag delen.

Ik scheeuw het van de daken via MSN op het moment maar toch ;)

gr jess

Parkieten-Freak

#3
Niet iedereen heeft altijd zin of tijd en om elk topic wat er geplaatst wordt, te lezen.
Veel lezers hebben ook niet de behoefte om op elk onderwerp te reageren.
Dat laatste lijkt me overigens ook niet wenselijk.


jessay

#4
CiteerDat laatste lijkt me overigens ook niet wenselijk.
[snapback]12113[/snapback]

Het uitschreeuwen of het weghalen?
Ik hou mensen op mijn msn ook op de hoogte. Ik ken al die mensen persoonlijk dus ik zie er geen kwaad in.

Ik begrijp wel dat mensen soms geen tijd en geen zin hebben. Ik dacht alleen dat een ander kopje misschien zou helpen om mensen het te laten lezen.

anders mag er wat mij betrefd een slotje op of mag hij in het archief. Want alleen tegen mezelf parten op een forum is ook zo flauw. :)

Jorijn

Eventueel foto's hier plaatsen:

http://forum.parkietenweb.nl/index.php?act...&module=gallery

Het is ook niet de bedoeling dat het "Wie krijgt de meeste reacties" spel hier word.

Ik kan begrijpen dat je het aan zoveel mogelijk mensen wilt vertellen.
Maar dit forum is hoofdzakelijk voor vragen over grasparkieten. En dus niet om bij elke gebeurtenis een topic te openen, snap je? ;)

Je kan bij de gallerij een beschrijving achter laten ;)
Wil je iets met webhosting of een website op het internet? Grote kans dat ik het voor je kan regelen tegen een scherpe prijs. Bekijk mijn website op http://www.jorijn.com