Nieuwe expertleden

Gestart door Parkieten-Freak, november 08, 2009, 21:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wouter

Nou, Helena en Nicky, jullie hebben het allebei 100% verdient, ookal zijn jullie van GO. ;) Jullie weten erg veel over grasparkieten. Als ik jullie antwoorden zo zie dan komen jullie heel professioneel over ;) ;)

NickyRose

Dank je wel Wouter, maar ik geef de eer door aan mijn vogeltjes, zij leren mij gaande weg zo veel. ;)
Wat ze wel en niet willen, lusten. Ik probeer gewoon van alles, soms is het niets soms een succes.
Observeren van de vogels in hun omgeving daar leer je heel veel van en doe je ook veel ideeën van op en als ze zich maar happy voelen, dan ben ik het ook! :)

Mars

Citaat van: Nicky op november 11, 2009, 19:06:04
Wat ze wel en niet willen, lusten. Ik probeer gewoon van alles, soms is het niets soms een succes.

Hihi, zo was ik verrast toen ik bij Nicky kwam en zij haar vogeltjes spruitjes had gegeven. Daar was ik nu nooit op gekomen ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

NickyRose

Haha, ja ik probeer van alles. :D
Spruitjes vonden ze overigens niet echt super lekker maar wel heel leuk om mee te spelen, vond het in elke hoek van de voliere terug... ::)
Zo kwam ik bij Lorre en Co op suikerriet voor papagaaien terecht, dus uit proberen maar, waar gaaien in het wild aan knabbelen doen parkietjes ook! Gister kwam het binnen, wel grappig, net een stuk dik bamboe.
En reuze interresant dus om aan te knabbelen. Het is erg hard.