Nieuwe expertleden

Gestart door Parkieten-Freak, november 08, 2009, 21:59:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Hallo allen,
We hebben vier nieuwe expertleden bij: Helena, Nicky, Petr@ en Wouter.
Nicky en Helena zijn beiden beheerder bij Grasparkiet Online, beide dames hebben erg veel kennis in huis.  :)

Petr@ en Wouter hebben laten zien dat ze heel erg goed bezig zijn. Hun adequate reacties in de diverse topics stemmen ons zeer tevreden!  ;D
Proficiat dames en heer en namens het beheerdersteam wil ik jullie alle vier hartelijk bedanken voor jullie inzet en voor de positieve bijdragen die jullie leveren aan dit forum!  ;D ;D


Chicowen

Super!! Gefeliciteerd allemaal!! ;D
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sanne

Gefeliciteerd met deze mooie titel! ;D

Wouter

#3
 :o
Dankjewel. Wat een eer! Had het niet verwacht eigenlijk :)
Anderen ook gefeliciteerd! ;D

lovesbudgies


Piknikki

Proficiat! ;D Ik ken Helena en Nicky (mijn anders-gespelde naamgenote) nog niet, maar wel toppie hoor!
Petra en Wouter - dubbel en dik verdiend! :D

Caradow

gefeliciteerd dames en heer :):)

Milo-Pixel


valenta


Kleintjes

Van Harte Gefeliciteerd met jullie welverdiende titel!!

Jullie hebben 't verdiend!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Petr@

Nou ik ben hier echt zo verbaasd over ??? Vind het wel een eer hoor om deze titel tekrijgen. Weet nog dat ik me eerste parkiet kocht(Vledder) en toen Mitzi wat was ik bang voor haar.

Heel erg bedankt dat jullie mij ook als expert zien :D
En de andere ook gefeliciteerd.
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Moppers

Van harte gefeliciteerd allemaal!

Ja Peet, dat kan ik me nog herinneren, hihi. Zo zie je maar, zelfs de beginner kan informatie verzamelen en zo een heel, heel eind komen! Doe daar een brok ervaring bij en voor je het weet heb je het 'niveau' van expert behaald. :D
En de kennis en ervaring die jij sinds die tijd dat je nog bang voor ze was hebt vergaard, deel je weer op een zeer goede manier met anderen.

Idske

Gefeliciteerd met jullie titel, van harte gegunt en helemaal terecht!!!!  ;D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

hillie

gefeliciteerd allemaal met de behaalde titel ;D ;D

pinootje

Leuk dat jullie tot experts ´gekroond´ zijn, erg verdiend!

Hoop dat ik nog lang uit jullie kennis kan putten!!

Mars

Leuk hoor gefeliciteerd!

;D


Allen zeer verdiend natuurlijk!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Helena

Jeetje ik ben sprakeloos, want ik kijk hier wel regelmatig en plaats zo heel af en toe ook wat, maar eerlijk is eerlijk mijn grote liefde ligt bij het GO Forum.

En tuurlijk is mijn liefde voor grasjes groot genoeg om ook bij andere grasparkitofielen mijn ervaringen te delen en ook nieuwe kennis op te doen, maar deze titel had ik echt niet verwacht.

Ik ben zeer vereerd, dank jullie wel.

Heerlijk wat grasparkieten liefde allemaal niet kan doen zeg ! :) ;D :D

Ook mijn felicitaties aan Nicky, Petr@ en Wouter.

Parkieten-Freak

Wij van WC eend PF begrijpen heel goed dat jouw "roots" bij Grasparkiet Online liggen. :) Dat is toch prima, Helena?
Jouw kennis over grasparkieten is heel erg groot en daarom komt deze titel jou gewoon toe.
Je bent ten alle tijde van harte welkom op dit forum. We zijn geen concurrenten, we vullen elkaar gewoon lekker aan.  ;)
Het is toch gewoon hartstikke fijn als we elkaar een beetje kunnen helpen?  ;D


Helena

Helemaal mee eens.  ;) :) :D ;D

En ik zal mijn titel met eer dragen.

NickyRose

Wauw! Wat een eer dat jullie het zo zien!
En leuk om als een expert gezien te worden ipv gestoord  :-X zoals mijn omgeving weleens denkt over mijn bezetenheid van parkieten! ::)
Dank jullie wel! En mijn felicitaties aan de andere! ;D