kweker gezocht

Gestart door Moos, november 05, 2009, 09:50:27

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Moos

Hoi!
Wij (ik en mijn gezin) zijn op zoek naar een jong parkietje die we nog tam kunnen maken. Dit zou dan dus een parkietje van zo'n zes weken oud moeten zijn. We wonen echter niet (meer) in Nederland en zijn daarom op zoek naar een kweker in Noord-Italië. Het liefst in de omgeving van het Lago Maggiore. Zelf hebben we al geprobeerd om via dierenwinkels aan zo'n beestje te komen maar daar zijn ze altijd al ouder dan een half jaar helaas. We hebben tot dusver een kweker kunnen vinden maar ook die had geen jonge parkietjes. Wie heeft er connecties met kwekers in het buitenland, Italië of wie kent er via via een?
Wie kan ons helpen?

hillie

Ik kan je geen kwekers adressen geven in Italië, maar kan je wel zeggen parkietjes die al wat ouder zijn dan 6 weken kan je ook wel tam krijgen.
Heb misschien wat meer tijd nodig maar het lukt wel met wat geduld.
Het tam krijgen ligt niet aan leeftijd gebonden.

Milo-Pixel

Je zou een berichtje kunnen plaatsen op een internationaal forum? Misschien dat daar een kweker op zit..
Hebben ze geen parkietenfora in italie? :)

Wouter

Citaat van: Moos op november 05, 2009, 09:50:27
Hoi!
Wij (ik en mijn gezin) zijn op zoek naar een jong parkietje die we nog tam kunnen maken.
Citaat van: Moos op november 05, 2009, 09:50:27
Zelf hebben we al geprobeerd om via dierenwinkels aan zo'n beestje te komen maar daar zijn ze altijd al ouder dan een half jaar helaas.

Ook beestjes ouder dan een half jaar zijn prima tam te maken hoor! Ik zou dan wel even kijken naar het karakter. Niet te angstig bijvoorbeeld. Maar elke parkiet (jong of oud, man of pop) is tam te maken.