Leuk idee?

Gestart door Kuslar, april 06, 2005, 17:05:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Kuslar

Hi allemaal

Is het misschien geen leuk idee om op de website of op het forum foto\'s te zetten met de parkieten en hun baasje? Dan weten we ook met wie we typen en aan wie we antwoord geven. We weten wel over welke parkieten we praten maar niet met welk baasje. Hoe diegene eruit ziet. Als het een slecht idee is of als het niet pas of er bij hoort, gewoon zeggen :wink: . Ik zou het wel jammer vinden als het niet kan. Er worden foto\'s verzameld voor de parkietenpret maar het leek me ook leuk om foto\'s te zetten met hun baasje en hun parkiet.






_____________________
liefs layla, cabar en gülcan

Meltjuh

Ik vind het een heeel leuk idee  :D  zou wel willen weten hoe nancy, anneke en anita en marisa er uit zien enzo :D
Ik vind het in iedergeval leuk maar ik denk dat anneke daar over moet beslissen :lol:

Ik kan me niet voorstellen dat iemand wil zien hoe ik eruit zie.......:wink:
Maar voor wie wil: ik sta al op de website........
http://www.parkietenfreak.nl/r-dagboek4.php

ow ja..... en Nancy komt er dadelijk ook op :P

Wat betreft het idee: Heel leuk, maar wat mij betreft doen we het niet.

:wink:

Kuslar

Hi

Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben eigenlijk wel erg benieuwd hoe iedereen eruit ziet. Hopen op zegen.










________________________
liefs layla, cabar en gülcan

Meltjuh

Ben net zo benieuwd! had het idee al een tijdje in me hoofd :roll:

Goofie

Hoi Meltjuh,

Dat lijkt me inderdaad wel een leuk idee! Er kan misschien een foto bij de interviews van een tijdje geleden gezet worden.  :wink:

Groetjes, Debbie

Meltjuh

Dat intervieuw van mij klopt alleen ni meer hihi :lol:  heb er nu natuurlijk 2 :P
maar dat is wel een idee inderdaad!

Kuslar

Hi

ik vind het wel jammer dat het niet door gaat. Maar ja ik ben niet de baas. Volgende keer beter, toch :wink:










____________________
liefs layla, cabar en gülcan

Meltjuh

Niemand heeft nog gezegd dat het niet doorgaat toch :wink:
daar kan alleen Anneke enzo over oordelen
Maar ik vind het echt een goed idee!

Parkieten-Freak

Nou, ik zal in elk geval overleggen met de medebeheerders.
Jorijn en Safrena en Anita/Marisa zijn er ook nog, en die mogen ook zeggen wat ze er van vinden.
Enne: de meeste stemmen gelden! Mocht het 2-2 worden, dan zullen we een onafhankelijk forumlid laten beslissen :P OK?
:wink:


Kuslar

Hi allemaal

Ik hoop het. ik zal gaan duimen  [-o<  :wink:










________________________
liefs layla, cabar en gülcan

Dick uit Aruba

Mensen gedragen zich min of meer onbewust "korrekter" als ze niet weten met wie ze praten. Men komt niet te vervallen in onbewuste vooroordelen. "Mooie mensen" zijn nier persé slimmer of beter, maar krijgen (on)bewust meer aandacht.

Waarom zou je Pietje vragen, Pietje heeft grote oren en Nelleke heeft een beugel. Onzin!...Onzin?...ja, maar het gebeurd, of je nou wil of niet. Om die reden zou ik het persoonlijk willen afkeuren.

Anonimiteit dwingt respect af en dat vind ik goed. Dit geeft Jansje van 26 jaar de kans om Pietje van 13 serieus te nemen. Jansje zou (menselijk) het advies van Pietje niet serieus kunnen nemen. Wat kan flaporen pukkelkop Pietje nou weten?

Maar goed, dat is mijn mening. (Ik geef toe, ik ben nog op sommige punten erg ouderwets, dus ook in deze)

Dick.

Peedeeamp;Punk

Wat Dick zegt is zeker waar. Mensen zijn erg bevooroordeeld van nature en gaan vaak op uiterlijk af. Iemand die er anders uit ziet dan wat een ander persoon normaal vindt, wordt al snel niet serieus genomen. En leeftijd speelt inderdaad ook vaak een rol. School is van allebei een geweldig voorbeeld: Er lopen bijvoorbeeld gothics of punkers rond, ik ken mensen die ik minstens 3 keer per week hoor zeggen dat ze dat maar vage mensen vinden (ook al kunnen ze natuurlijk hardstikke aardig etc. zijn). Ook de verhoudingen tussen sommige leraren (niet allemaal) en leerlingen. Sommigen nemen de mening van een 15 jarige absoluut niet serieus.
Ik weet eigenlijk niet of ik zelf aan zoiets mee zou doen, als het door zou gaan. Ik vind mezelf vreselijk op foto\'s. :P Maar het idee is op zich leuk. En volgens mij (gebaseerd op het feit dat iedereen hier altijd heel behulpzaam is en altijd aardig :wink: ) zijn het allemaal aardige mensen hier die niet snel hun oordeel over anderen klaar hebben, maar het is wel iets om over na te denken.

Parkieten-Freak

En....hier ben ik met de uitslag!
We hebben met 4 beheerders gestemd, en het was 2 tegen, 2 voor.
Van te voren hadden we afgesproken indien we deze stand zouden bereiken, dat we een forumlid (Dick uit Aruba) zouden raadplegen om zijn oordeel in deze te geven. Dit laatste was niet meer nodig, omdat  Dick zijn visie al duidelijk gemaakt heeft.

Ten overvloedde vermeld ik nog bij, dat dit ook mijn visie is.
Knappe mensen hebben meer kansen in onze samenleving. Ze worden over het algemeen hoger ingeschat dan hun minder mooie soortgenoten.
Ik wil voorkomen dat antwoorden gegeven door forumleden vertekend kunnen worden door het uiterlijk van het betreffende forumlid.

Mochten jullie graag een foto van elkaar willen zien, dan kunnen jullie uiteraard ten alle tijde prentjes uitwisselen via MSN. :wink:


Renate

Helemaal mee eens :!:  :!:  :!:  :!:  :!:

Anita & Marisa

Wij hadden voor gestemd, omdat het ons erg leuk leek. We zijn net als vele andere forumlen beste benieuwd hoe anderen eruit zien. Maar we hadden nog niet verder gekeken.
Het is inderdaad zo wat Dick en Anneke zeggen!
En het is belangrijk om objectief te blijven, ook voor de forumleden onderling!
Dus we zijn het helemaal met de beslissing eens  :wink:

Veel liefs,
Anita en Marisa.

Goofie

Zo had ik het inderdaad nog niet helemaal bekeken. Vind het dan ook wel een hele verstandige beslissing om het niet door te laten gaan!

Groetjes, Debbie

Irma

Ben nog niet zo lang bekend met deze site en ben zo\'n beetje alles aan het doorlezen. Kwam zodoende ook bij deze vraag terecht. Moest wel een beetje lachen om Dick zijn antwoord. Ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden naar zijn uiterlijk, :D  :D  :D .
Sta overigens neutraal in dit verhaal hoor. Want de foto is natuurlijk niet verplicht en ik schat overigens de echte parkieten-freak hoog in en dus zonder vooroordelen. :wink:

Dick uit Aruba

Citeer...Moest wel een beetje lachen om Dick zijn antwoord. Ben nu wel heel erg nieuwsgierig geworden naar zijn uiterlijk, :D  :D  :D .
...

Nou Irma, stel je er maar niet veel van voor hoor. Hou het maar op "algemeen geaccepteerd".  :D

Toch zijn vooroordelen vaak heel vergaand en zeer onterecht. Nu wordt er gekeken naar WAT men schrijft en niet WIE het schrijft. Persoonlijk vind ik dit forum prima zoals het is. Let wel: het is en blijft een forum.

Irma

Kan me goed erin vinden hoor  :D
Ben inmiddels na wat verder lezen je naam wat vaker tegengekomen, wel leuk dat je hierop reageerde. :wink:

Kuslar

Hi allemaal

Zo ver had ik eigenlijk niet gedacht. Beter zo om het zo te laten :wink:

Chiara

Heey
Het was een leuk idee jammer dat het niet door gaat hahaha maar mij kunne jullie zowieso zien want ik sta al op de foto met mijn parkietje :wink: haahha maar zoals ze al zeiden er bestaat ook nog een msn als je zo benieuwd naar elkaar bent hahahaha :wink:
Groetjes en kusjes
Chiara