twee vraagjes

Gestart door syl, oktober 29, 2009, 14:00:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

syl

ik zal over twee weken nog een keer een foto maken ook al maakt  het ons niet uit het is alleen wat makkelijker zeggen hi of zij als je het over hem/haar hebt.
Bedant vast voor de reacties

Groetjes Syl

Crazy-karlijn

Ik ga voor een man.
Éen van mijn mannen parkieten heeft ook dezelfde kleurslag en ook zo'n lichtblauwe neusdop. (weet zeker dat het een man is aangezien
dit een trotse papa is geweest deze zomer)

syl

#22
Toen we Pipo net hadden had ik al de vraag gesteld of jullie konden zien of hij/zij een mannetje of popje was.
Toen was het nog niet duidelijk genoeg en werd er gezegd een paar weken later nog eens foto's te maken.
Dit net dus gedaan. Hoop dat de foto's duidelijk genoeg zijn
Graag hoor ik wat jullie denken.
Pipo is nu ongeveer 12 'a 13 weken.

[verwijderd door de beheerder]

Milo-Pixel


Parkieten-Freak

Ik ga ook voor een popje met name vanwege de witte verkleuring rond de neusgaatjes.


Moppers


Chicowen

Ik ga ook voor een popje al moet ik wel zeggen dat de wat paarse kleur me behoorlijk in de war brengt. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter

Ja precies, maar ik vind het witte om de neusgaten toch wel overheersend

Mars

Ik durf het nog steeds niet te zeggen, ik zou graag met jullie 'popjes'-conclusie meegaan, maar ik vind het ook erg op een mannendop lijken, hoor!
Ik durf mijn geld er niet op in te zetten ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

syl

We wachten maar af en de tijd zal het laten weten, bedankt voor jullie reacties

syl

#30

Helaas zal de tijd het niet leren, zoals al eerder in dit topic beschreven dat Pipo steeds op de bodem zat maar wel vrolijk was, het leek dat het wat beter ging, maar vanmorgen ging het toch een stuk slechter. Meteen de dierenarts gebeld en konden gelijk komen.
Maar waarschijnlijk is die spanning toch te groot geweest hij/zij heeft het niet mogen halen. De dierenarts vertelde aan de hand van ons verhaal en hoe Pipo zich gedroeg en ademde dat ie denkt dat ie waarschijnlijk een zwak hartje heeft gehad.
Dit was aan de buitenkant niet te zijn, zag er verder gezond uit.
Een hoop verdriet hier ook al was ie er nog maar een paar weekjes, we waren er toch al aan gehecht, en afscheid nemen van twee vogeltjes in vier weken maakt het niet makelijk. We hebben altijd parkietjes gehad, maar dit nog nooit zo meegemaakt.



NickyRose

Jeetje! En ze zag er zo mooi uit.
Veel sterkte!

Chicowen

Jeetje zeg... wat een naar nieuws.
Veel sterkte!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

hillie

Jeetje wat naar... :(
Veel sterkte met verdriet van Pipo

Kleintjes

Jeetje wat naar...

2 parkietjes in zo'n korte tijd, dat is wel heel hard aangekomen :(

Veel sterkte met 't verlies van jullie kleine vriend(dinnet)je.

Groetjes, sterkte en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Wouter

Tjonge, het zit jullie niet erg mee he! :o
Sterkte!

syl

Bedankt voor alle lieve reacties.
We hebben na een  weekend naar een lege kooi gekeken toch maar weer besloten om een nieuw parkietje te nemen, dit keer niet uit een winkel maar bij een kweker die het alleen maar voor de hobby doet. We denken dat het toch niet drie keer fout kan gaan.
Het is dit keer geen Engelse grasparkiet maar een gewone grasparkiet, hij/zij is erg klein vergeleken bij ons Engelse Grasparkiet en we noemen hem haar Ukkie omdat ze altijd kleiner dan Nanoe zal blijven ;)
Hij/zij is zeven weekjes oud en de kweker heeft hem al handtam gemaakt, is er veel mee bezig geweest vanuit het blok.
Toch laten we hem/haar zoveel mogelijk nog in de kooi om aan ons te wennen maar hij ontsnapt nog weleeens, maar is absoluut niet bang.

Nogmaals bedankt voor alle leve meelevende reacties en dan kan er dit topic denk ik een slotje.


Ingrid

Ukkie zal Nanoe niet kunnen vervangen maar weer een parkietenvriendje in huis verzacht het verdriet om Nanoe misschien ook een klein beetje. In ieder geval heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst Ukkie :)

En een slotje op verzoek *KLIK*