kippie doet een beetje vreemd

Gestart door KIP EN KIM, oktober 27, 2009, 21:19:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

KIP EN KIM

 kippie doet een beetje vreemd,
hij zit volop te kwetteren en te doen en zich te wassen en slaapt gewoon op 1 pootje,
hij heeft een paar maandjes gezelschap gehad van een andere totaal niet handtamme parkiet
en dat ging gewoon niet helemaal lekker samen. dus heb die andere parkiet in voilere onder kunnen brengen.
kip was al handtam in het begin maar ben nou weer helemaal opnieuw begonnen want die andere parkiet heeft
aardig invloed gehad op mijn kippie.
maar nu hier het probleem. kippie wil heel graag aandacht als ik me maar niet opdring want dan gaat ie lopen stressen.
dus als ik me hand ik het hok doe met wat trosgierst komt ie vanzelf bij me zitten na een tijdje wikken en wegen.
maar zonder iets lekkers denkt hij er niet aan om op me hand te gaan zitten. en nou ik kip eindelijk weer een beetje tammer aan het krijge
ben b;ijft hij heel de tijd in z'n hok zitten. loopt ie te schreeuwen en gaan ik bij hem zitten even met hem praten enzo
en dan vind iie het weer mooi. of hij gaat in de ingang zitten de hele tijd en als ik dan al naar hem kijk gaat ie meteen z'n hok weer in.
wat moet ik nou doen zodat me beestje niet zo onzeker is. want dat is volgens mijn het geval.

ik hoop dat me kippie gauw weer een beetje de ouwe stoere man word van een maand of 6 geleden

Ingrid

Een soortgelijke vraag stel je ook in dit topic: http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=22156.msg125809#msg125809

Eventuele vervolgvragen kun je in je al lopende topic vragen. Deze krijgt daarom een slotje *KLIK*