Lid van de maand oktober

Gestart door Parkieten-Freak, oktober 26, 2009, 21:51:53

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste forumleden,
Het is alweer enige tijd geleden dat we een lid van de maand benoemd hebben.
Vandaag gaat daar verandering in komen, want één van onze forumleden heeft een lid genomineerd voor deze titel en wel:


;D  ;D >>> Pinootje <<<  ;D  ;D 

Overweging:
Het komt regelmatig voor dat mensen met een zieke vogel niet naar een dierenarts gaan en vaak spelen financiële overwegingen hierin een rol. Jongeren en opgroeiende kinderen kunnen de kosten van een dierenarts bezoek niet zelf dragen, zij zijn immers financieel afhankelijk van hun ouders/verzorgers. De consequentie is dat hun grasparkieten niet de medische zorg krijgen die zij verdienen.
Gelukkig zijn er ook ouders die wél oog hebben voor de gezondheid van grasparkieten. Zij geven het goede voorbeeld aan hun kinderen door hen te leren dat een vogeltje net zo goed recht heeft op medische zorg als ieder ander huisdier. Zij laten zien wat verantwoordelijkheid inhoudt en dragen de bijbehorende financiële consequenties.
Pinootje en haar ouders hebben echt laten zien wat dierenliefde is. De dierenarts werd geconsulteerd voor Speedy en er werd direct een behandeling ingesteld. Kosten noch moeite werden gespaard om de medische behandeling van grasparkiet Speedy mogelijk te maken.
Zonder medisch ingrijpen had Speedy vermoedelijk weinig kans gemaakt op herstel.


Forumlid Moppers schreef het onderstaande citaat:

.........Wat ontzettend fijn dat je ouders er zo over denken. Het is meer dan eens voorgekomen dat jonge leden hulpeloos toe moesten kijken hoe hun vogeltje leed omdat de ouders het de kosten en de moeite niet waard vonden. Complimenten voor je ouders dus!  ;)

En ook absoluut mijn complimenten voor jou. Je hebt naar je eigen gevoel geluisterd en daarmee heb je misschien wel het leven van Speedy gered. Je voelde dat er iets niet goed zat, en ondanks dat meerdere mensen in je omgeving en zelfs een dierenarts je vertelden dat je moest afwachten, heb je hem laten onderzoeken en ben je erachter gekomen dat het flink mis was met de kleine Speedy. Petje af hoor! Jouw hart zit op de goede plek.



De beheerders van dit forum sluiten zich helemaal aan bij de mooie woorden van Moppers!  :)
Namens ons allemaal: van harte gefeliciteerd Pinootje (en ouders van Pinootje) met deze eretitel en we wensen Speedy een spoedig herstel!  ;D


ibi

Ik had dit ook al verwacht en heb je topic ook gevolgd.

Gefeliciteerd met deze Titel :D :-X

Kleintjes

Van Harte Gefeliciteerd met je verdiende titel!!
Zoals reeds gezegd, jullie doen er alles aan en jullie geven Speedy de beste zorgen die 'n parkietje maar kan wensen.
Beterschap emt Speedy en nogmaals:
Van Harte met deze verdiende titel!!

Groetjes, beterschap en liefs: Maartje, Mano en de 'Kleintjes' Tweety, Mini, Silly en Kruumel
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Ingrid

Gefeliciteerd met deze welverdiende titel! We hopen dat Speedy er weer helemaal bovenop komt, aan jullie goede zorgen zal het niet liggen in ieder geval!

Chicowen

Gefeliciteerd met deze welverdiende titel!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Caradow


valenta


Mars

Gefeliciteerd!

Je kunt erg trots op deze titel zijn!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

pinootje

Wat hartstikke super geweldig leuk!!
Ben er best een beetje trots op maar heb dit alles natuurlijk niet voor deze titel (wist niet eens dat hij er was (A)) maar voor onze Speedy gedaan! :-*

Met Speedy lijkt het wat beter te gaan, hij verkent zijn kooi, staartwipt alleen als we in de buurt zijn (denk van een beetje angst) en af en toe savonds, maar de uitslag is geen 2.5 cm meer maar laten we zeggen een halve cm. Bol zitten doet hij ook alleen savonds, heb het idee dat hij dan een soort van aan het uitrusten is omdat hij missschien nog niet durft te slapen met ons erbij. Eten deed hij nog steeds super alleen dus sinds vandaag niet (zie topic speedy kan etensbakjes niet vinden).

Nogmaals hartstikke bedankt voor deze titel, een trotse Pinootje!

Milo-Pixel


hillie

Gefeliciteerd met je behaalde titel dik en dwars verdient. ;D ;D

En Speedy mag trots op ze baasje zijn.

Moppers

De nominatie kwam dus van mijn hand, zoals misschien wel uit de tekst is af te leiden. Ik vind gewoon dat je de titel dubbel en dwars verdient en het beheer (en vele andere leden met mij!) zijn het daarmee eens.

Van harte gefeliciteerd!

Hopelijk kan Speedy nog lang genieten van zo'n superbaasje als jij, en jij van Speedy!

Jippie

Gefeliciteerd! Heel erg verdiend!

Groetjes, Ilse
Toeter en Dafne!