Mini behoorlijk ziek

Gestart door Kleintjes, oktober 21, 2009, 15:16:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kleintjes

Dat valt nog enorm mee wat kosten betreft!

Ik zal zo snel mogelijk wat vangen en sturen :P Inclusief briefje wat geschreven is natuurlijk :) Al is 't 10 euro of zo, dan valt 't nog best mee. De meeste DA en VA zijn stukken duurder, daarom was ik even neit zeker en wilde ik eerst even mailen. Gelukkig hoeft dat nu niet meer :D

Lisanne: Je hebt geweldige timing! Wilde eigenlijk zo 't mailtje gaan sturen hahaha :D
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

lovesbudgies

Volgens mij kan je het beter maandagmiddag opvangen, anders zit het 3 dagen in de brievenbus om de hoek.  :P

Het is in ieder geval wat ik betaald heb, anders schrijf je toch op het briefje dat ze je even belt/mailt als de kosten hoger
worden dan 10 euro, dan zit je altijd goed.

Ik ben echt benieuwd wat ze zal zeggen over Mini!

Kleintjes

Citaat van: lovesbudgies op maart 27, 2010, 14:02:24
Volgens mij kan je het beter maandagmiddag opvangen, anders zit het 3 dagen in de brievenbus om de hoek.  :P

Het is in ieder geval wat ik betaald heb, anders schrijf je toch op het briefje dat ze je even belt/mailt als de kosten hoger
worden dan 10 euro, dan zit je altijd goed.

Ik ben echt benieuwd wat ze zal zeggen over Mini!

Ik ben ook benieuwd :) Was sowieso niet van plan 't vandaag te sturen ivm weekend dus dat was al geen probleem hihihi :P

Ik houd jullie op de hoogte!!
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Kleintjes

Hoihoi,

zoals de meesten weten is onze kleine Mini chronisch ziek. Ze is -voor haar toestand- behoorlijk fit en levendig.

Nu vanavond had ik haar op mijn hand zitten, samen TV kijken en ik zat zachtjes tegen haar te praten. Ik had dus vlak bij mijn gezicht.
Ineens moest ik gapen en had ik 'n mond vol met 'n stoffig parkietje! Haar voetjes stonden op mijn lip, de staart stak uit en de rest.. naja.. je snapt 't wel :P

Ik lag echt in ' deuk van 't lachen, zoiets heb ik zelfs met knuffelkontje Pino nog nooit meegemaakt toen hij nog leefde. Ik vertelde dat net aan Mano -mijn vriend- en ook hij schoot meteen in de lach :D

Mini is echt bijzonder; niet alleen omdat ze 'n enorm sterke wil heeft maar vanwege die vreemde hobby hahahaha.

Parkietjes smaken nogal stoffig en naar veren. Ze was niet echt blij maar ja, 'n parkietje in je mond is niet echt handig hihihi.

Ik hoop dat dit draadje mag blijven staan, wilde graag even vertellen wat die kleine Mini toch nog uitspookt, ondanks dat ze ziek is :)
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

sweetmoby

 :D leuk ja zown verenbal in je mond.... ;)

Mag ik vragen wat mini heeft?
ik heb namelijk ook een parkietje die waarschijnlijk chronisch ziek is...

Kleintjes

We hebben helaas geen idee wat Mini heeft.

Ze geeft (gaf) regelmatig over en is onder haar gewicht, veel te licht dus. Ze is tegenwoordig vrolijk, speelt weer en dergelijke. Ze blijft wel te licht maar verder merk je er niet veel meer van. Ze slaapt wat meer dan de anderen en zit wat boller, dat is eigenlijk 't enige verschil.
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

sweetmoby

heeft ze geen problemen met de krop of spiermaag..? waardoor ze te weinig voeding opneemt zeg maar?

Kleintjes

#127
Hier mag 'n slotje op.  :(

Bij deze gesloten *KLIK* Gr. Ingrid
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses