Verenpak gaat van blauw naar groen

Gestart door Bibi., oktober 18, 2009, 19:57:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bibi.

Mijn parkiet zit nu net in de rui en krijgt nu opeens allerlei groene vlekjes op z`n buik ?
terwijl hij voor de rui een helemaal blauw grijs buikje had.Is dit normaal?

fullmetalgirl

als je parkiet al een geel kopje heeft dan is dit normaal :)
dat zou betekenen dat hij een geelmasker type 2 heeft,,,

het geel lekt dan in het blauw.. en dat maakt groen :)

Kleintjes

Hoihoi,

ik ben 't met FulMetalGirl eens, als je parkietje 'n geelmasker is (geel gezicht) dan kan dit doorlopen in zijn veertjes waardoor hij groen wordt.
Ikzelf heb ook zo'n toverballetje, Kruumel. Hij was eerst blauw met geelmasker type II en nu is hij groen met nog steeds 'n mooi geel snoetje maar met 'n blauw buikje. Verder is alles verkleurd naar groen :)
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

En het kan zelfs heel extreem. Het vogeltje van mijn avatar is na de eerste rui compleet groen geworden...
Wil je nog blauw zien dan moet je erg goed zoeken.

De vogelarts vraagt dan ook altijd 'ehm.. ik heb hier staan dat Jim blauw is? Welk vogeltje is dit?'
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Bibi.

Bedankt!Het maakt iet uit hij blijft lief :-*
Nou we zullen zien of ie groen word ;D