Parkieten-Freak Kalender Besteltopic!

Gestart door Sanne, oktober 06, 2009, 07:52:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

#120
Citaat van: pinootje op november 03, 2009, 16:59:04
Wil je de kalender hier misschien plaatsen als iedereen hem binnenheeft?
Ondanks dat ik hem niet heb besteld (wist te laat van zijn bestaan) ben ik wel heel benieuwd!

Nee, dat gaan we niet doen.
Het is niet de bedoeling dat Sanne's werk gratis over het internet verspreid gaat worden. Leden die een kalender besteld hebben, hebben voor deze kalender betaald.
Alle reden dus om de kalender niet online te publiceren.
Mogelijk dat Sanne een keer kleine thumbnails wil plaatsen, maar leuker dan zo zal het echt niet worden.


Piknikki

#121
Citaat van: Parkieten-Freak op november 03, 2009, 16:04:40
om een kalender te maken heb je haarscherpe foto's van hoge resolutie nodig. Kleine foto's van 600 pixels breed kun je nu eenmaal niet oprekken tot het benodigde formaat zonder enorm kwaliteitsverlies.

Ja, ik ken het probleem. Vorig jaar had ik de kalenders voor m'n werk moeten maken. Zulke foto's komen het beste uit als je een hele hoge resolutie neemt, volgens mij was 1600 x 1200 echt het minimum. (Daarom had ik ook geen foto's ingestuurd, hehe.) :)

Ieder parkietje is bewonderenswaardig (zelfs Smikkeltje!), en er is duidelijk heel veel werk aan besteed om alles tot in de puntjes perfect te maken. Ik heb nog nooit zo'n mooie kalender gehad. ;D

Smikkelparkiet

Dank je wel Piksticky!  :-* Je bent een engeltje.  ;D XXXXX
Smikkel_the_bikkel staat dus op de kalender!!!!  ;D Joepie!!!

Idske

HIJ IS GAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry voor de schreeuwerige tekst, maar dit moest er gewoon even uit!!!!  ;D ;D ;D

mijn slaapzakje kan weer opgeborgen worden, vannacht weer in mijn warme bedje!!!  :P

Sanne, mijn complimenten, hij is echt mooi geworden!!!
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Sanne

Citaat van: Idske op november 03, 2009, 18:26:57
HIJ IS GAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sorry voor de schreeuwerige tekst, maar dit moest er gewoon even uit!!!!  ;D ;D ;D

mijn slaapzakje kan weer opgeborgen worden, vannacht weer in mijn warme bedje!!!  :P

Sanne, mijn complimenten, hij is echt mooi geworden!!!

JEEJ! Thanx! :D Super om te horen dat iedereen de kalender zo mooi vindt! :D
Ik heb er heel veel tijd in gestoken en m'n uiterste best erop gedaan en dan is 't fijn als dat gewaardeerd wordt.
Maarre, Anneke verdient ook credits he! ;). Zij heeft ook geholpen met de kalender :D

Wouter

Anneke, hij is HARTSTIKKE mooi geworden! ;D

Parkieten-Freak

Bedankt hoor Wouter  ;). Sanne heeft verreweg het meeste gedaan hoor, alle eer komt haar toe!  ;)


Kleintjes

Wat 'n timing. Mams was net hier en ik haar 't briefje meegegeven met de details ^^ Dus: Wordt geregeld :D

Wie moest 't adres ook al weer hebben? Heb m'n inbox uitgemest heh...
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

valenta

Hier vanuit Den Haag ook mijn complimenten!  ;D

Parkieten-Freak

Stuur je adres via pb maar naar mij Maartje!  ;D

@Valenta:
Fijn dat je de kalender mooi vindt! ;D


lovesbudgies

Hier istie ook binnen!

En hij is supermooi  ;D

Mijn favorieten zijn Mister & Mister Juni  :-* aaahhhhhhhh
En November rechts onder, ook zo lieff  :D

Jammer dat Croky zijn koffertje is verloren onderweg naar de kaaimaneilanden, welk zwembroekje moest hij nu aan? hihi

Sanne en Anneke, jullie zijn twee super crea-bea's, echt heel erg mooi gedaan!
Ook complimenten aan de leden die zulke mooie foto's hebben ingestuurd van die prachtige parkietjes!

Parkieten-Freak

Dank je wel voor je lieve reactie lovesbudgies, dat vind ik echt heel erg lief van je!  :)


Idske

Citaat van: Sanne op november 03, 2009, 18:31:23
JEEJ! Thanx! :D Super om te horen dat iedereen de kalender zo mooi vindt! :D
Ik heb er heel veel tijd in gestoken en m'n uiterste best erop gedaan en dan is 't fijn als dat gewaardeerd wordt.
Maarre, Anneke verdient ook credits he! ;). Zij heeft ook geholpen met de kalender :D

SORRY ANNEKE!!!! Voor jou hierbij alsnog mijn complimenten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  ;D ;D ;D
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Kleintjes

Even tussendoor: Is de betaling binnen? Ben even nieuwsgierig :P
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Chicowen

Citaat van: Kleintjes op november 08, 2009, 21:20:22
Even tussendoor: Is de betaling binnen? Ben even nieuwsgierig :P

Nee sorry, nog niet binnen.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Kleintjes

#135
Oh? Die zou binnen moeten zijn... Vreemd :S

Staat niet op mijn gewone naam (ja forumnaam wel natuurlijk als 't goed is) maar op naam van m'n ouders. Mocht daar 'n misverstandje mee zijn dan ben je al vast op de hoogte ^^

Typefoutje hersteld. Gr. Ingrid
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Helena

#136
Inmiddels heb ik de kalenders ook in huis, via Jolanda, die ze heeft opgehaald bij Sanne.

Ik vind hem heel erg leuk geworden en ben er trots op dat ik daar een klein steentje aan heb mogen bijdragen.

En ik hoop dat iedereen die hem aangeschaft heeft 12 maanden lang mag genieten van al die mooie grasjes.

Wil ik toch nog even een klein verhaaltje kwijt. Op het November blad staan 2 van mijn grasjes, Murdock en Zaïd.
Murdock is op het GO Forum een beroemdheid en heeft daar heel veel fans.
Vorig jaar heeft hij een popje ( Heleentje ) afgesnoept van een mooie groene orginele grasparkiet, maar als een soort straf, zo leek het tenminste, werd hij kort daarna ziek en heb ik heb uit de buitenvolière naar binnen gehaald en heeft hij een kuurtje van 2 weken ondergaan.
Inmiddels in de volière leek Heleentje weer terug bij haar Gompie en na enige weken toen alle 6 de jonkies waren uitgekomen, zagen wij tot onze grote verrassing dat de eerste 2 duidelijk anders van kleur waren dan wij gewend waren van deze combinatie.
Je raadt het al de eerste 2 kleintjes waren dus jongen van Murdock en niet van Gompie ( hoezo grasjes monogaam  :) ), maar Gompie heeft ze wel alle 6 groot gebracht, omdat Murdock inmiddels herstellende was op zolder in de ziekenboeg en pas na het broedseizoen weer de volière is in gegaan.

Laat nou net Sanne aan mij de foto's vragen van zowel Murdock en zijn zoon Zaïd en deze twee ook nog eens samen op één pagina plaatsen.

Wilde ik gewoon even met jullie delen.




Mijn complimenten Sanne en Anneke !  ;D

Sanne

Citaat van: Helena op november 10, 2009, 01:20:52
Laat nou net Sanne aan mij de foto's vragen van zowel Murdock en zijn zoon Zaïd en deze twee ook nog eens samen op één pagina plaatsen.
Mijn complimenten Sanne en Anneke !  ;D


Hoi Helena,

Allereerst bedankt voor de complimenten! ;D Ik ben heel blij dat je de kalender mooi vindt! :D

Ik ben natuurlijk (net als de rest van het GO forum) enorm onder de indruk van die mooie Murdock! ;). Dat Zaid zijn zoon was wist ik pas nadat jij dat had verteld ;). Dus toen leek het mij wel een goed plan om ze gezellig samen op 1 pagina te zetten :D (dus dat laatste is niet helemaal toeval ;))

Veel plezier met je kalender! ;D

Groetjes,
Sanne

Parkieten-Freak

Hihi, een parkietensoap!  :)
Zo zie je maar weer dat grasparkietjes ook wel eens van een avontuurtje houden.  :)
Gelukkig dat Murdock weer helemaal opgeknapt is, nu maar hopen dat Heleentje haar Gompie trouw blijft!  


Kleintjes

HIJ IS ER!!!!!!!! HIJ IS ER!!!!!!!!!

hoorde vanmiddag ineens 'n kei harde PLOF! op de mat en jawel, daar issie! De enige echte PF kalender!

En hij is echt super cool!!!!
Enige foto's, vooral dat kleine kuikentje van Mei is lief!! Al helemaal met dat kleine plaatje van dat kuikentje tegen ';t eitje aan hihihi  :-* :-*
Enne.. de timing kon niet beter :D Aangezien er zondag geen post komt, is 't precies goed dat ie vandaag aangekomen is ;)

Nogmaals, heel erg bedankt schatten, dat jullie 't voor me hebben vastgehouden!!
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses