Kweker in Kampen?

Gestart door Rub3n, september 24, 2009, 23:52:20

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rub3n

Ik heb al via Marktplaats gezocht. Wel 1 gevonden maar die had momenteel geen jongen.

Ik zoek dus een vogel kweker in Kampen. Heeft iemand een leuk adresje? Ik ben op zoek naar een jonge grasparkiet om tam te maken!

roha

Gewoon even geduld hebben.
Straks zijn er ook vast wel weer forumleden die nestjes krijgen bij hun parkietjes, mischien dat je dan 1 van de gelukkigen gaat worden.
Kan je niet zolang wachten, een wat oudere parkiet kun je net zo goed tam maken. Je hebt bij jong en oud, gewoon veel geduld nodig voor het tam maken, dat maakt eigenlijk niks uit.

Rub3n

ik ga straks naar een dierenwinkel (Faunaland) allereerst om zaad, bodembedekker en speelgoed te kopen. Maar op hun site staat dat ze een vogeltuin hebben van 500 vogels. Dus wellicht hebben ze er wel 1:).

En anders heb ik iemand in Kampen gevonden via Marktplaats!

Waar moet ik allemaal opletten als ik mijn Duc aanschaf?

hillie

Waar je echt op moet letten is dat die zelf eet dus dat die min maal 6 weken oud is.
En verder dat gewoon mooi in ze vel zet en zal die wel gezond want een vogeltje wat ziek is ziet er meestal wel wat slordig uit en zit vaak bol.
Dit zijn de meest belangrijkste kenmerken waar je op moet letten.

roha

Misschien is het handig om de site van Parkietenfreak eens goed door te lezen en het forum doorspitten, daar kan je de zoekfunctie voor gebruiken en dan vind je al heel veel informatie daarover, maar ook nog over vele andere onderwerpen.  ;D