Parkietenfreak kalender

Gestart door Mars, september 23, 2009, 21:26:01

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Dat ga ik denk ik niet redden.. Balen..
Ik doe mijn best morgen wat uit te zoeken en op te sturen!

Mars

Zo dat is wel een hele strakke deadline...
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sanne

Ja Mars, dat is 't zeker ;)

Het maken van de kalender is heel erg veel werk en ik heb 'n hele drukke studie. Daarom heb ik 'n week of 2 a 3 nodig om alle foto's te verwerken en de kalender helemaal af te maken. Bovendien is de forummeeting al over ietsje meer dan 'n maand. En de kalender moet ook nog gedrukt worden. Dus zoveel tijd is er niet meer ;)
Gelukkig is het uitzoeken van een paar mooie foto's geen uren werk dus de deadline van zaterdag is hopelijk geen probleem :)

Groetjes,
Sanne

Chicowen

Ik ga het denk ik helaas ook niet halen. Heb momenteel zelfs geen uurtje tijd over helaas. :(
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Milo-Pixel

Citaat van: Sanne op oktober 01, 2009, 17:35:39
Gelukkig is het uitzoeken van een paar mooie foto's geen uren werk dus de deadline van zaterdag is hopelijk geen probleem :)

Bij mij helaas wel. Ik heb 2000/3000 foto's.... Dat red ik nooit in een uurtje, en helaas heb ik op het moment ook vrijwel geen tijd over door school en werk..

Chicowen

Overigens kan de betaling overgemaakt worden naar mij. Wat het precieze bedrag wordt is nog niet duidelijk, maar deze zal t.z.t. gepost worden samen met mijn (over het algemeen al bekende) gegevens.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.