Luna ziek..

Gestart door Jasmin, augustus 24, 2009, 20:32:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jasmin

Hallo allemaal,

Ik stel even een vraagje voor mijn buurvrouw zij zorgt nu voor mijn parkietjes omdat ik er helaas gewoon gen tijd meer voor had door alle drukte en mijn moeder bleek alergisch te zijn voor vogels. Helaas heeft ze dit nooit verteld omdat ze mij geen verdriet wilde doen en ze heeft er uiteindelijk een bovenste luchtweg ontsteking van gekregen :(

Maar helaas is Lucky vanochtend dood in zijn kooi gevonden...
Hij heeft geen teken van ziekte vertoont en gister was het allemaal nog helemaal goed.
Ik heb dit gehoord van mijn zusje en ben even langs gegaan om te kijken hoe het met Luna ging. Toen ik haar zag zat ze heel erg bol! ik heb ze via de site laten zien dat Luna niet in orde is. Ze wil het toch nog een nachtje aankijken en belt als er geen verbetering in zit morgen de dierenarts.

We zijn benieuwd wat jullie heirvan denken en of jullie tips hebben voor ons:)

Groetjes Jasmin en de buurvrouw

Deem

Was hij/zij oud of kwetterde hij niet meer  want hij kan ook dood zijn gegaan door ouderdom

hillie

Ik denk dat je toch zo snel mogelijk naar een VA moet gaan.
Omdat het misschien ook te maken kan hebben met de de dood van lucky.
Want je weet zeker niet waar die aan overleden is.
En je kan beter een keertje teveel naar de VA gaan dan te weinig of niet.

Verder nog sterkte met het overlijden van lucky.

Jasmin

Citaat van: Deem op augustus 25, 2009, 18:55:10
Was hij/zij oud of kwetterde hij niet meer  want hij kan ook dood zijn gegaan door ouderdom

Nee Luna is nog maar net 1 jaar...

De buurvrouw is met haar naar de dierenarts gegaan het is er een van de site weet alleen niet meer welke:)
Die kon niks vinden helaas we denken dat ze Lucky gewoon mist...
ze gaan haar met hun andere parkietje samen zetten om te kijken of het goed gaat tussen die twee :)

Mars

Eet ze wel goed? Het zou heel goed kunnen dat ze haar maatje (of een maatje) mist en daardoor slecht eet.
Maar goed... aan de andere kant, als er een parkietje net overleden is, dan kan het ook besmettelijk zijn.

Sterkte er mee, in ieder geval!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..