wat moet je doen als parkietje bijt ?

Gestart door dustyken, augustus 15, 2009, 22:59:04

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dustyken

Hallo iedereen

Heb een vraagje ,
wat moet je doen als een jong parkietje bijt ?
Moet je dan au roepen ? Of moet je juist laten zien dat
je niet bang bent en niet wegtrekken of zo ?
Die van mij bijt soms maar weet niet goed hier op te reageren
daarom even deze vraag.

vriendelijke groetjes

Parkieten-Freak



dustyken

Citaat van: Parkieten-Freak op augustus 16, 2009, 00:49:24
Google is je vriend.
Succes!

Waarom is er dan deze forum ?
als we altyd via de zoekfunctie moetten
zoeken ! Ik dacht dat deze forum voor vragen te stellen is ?

Taillow

Het forum is inderdaad bedoeld om vragen te stellen en antwoorden te krijgen.
Toch is het zinloos om een vraag die al vele malen beantwoord is op dit forum opnieuw te behandelen. Alle antwoorden op jouw vraag over bijten kan je vinden in het zoekschermpje rechtsbovenin. Typ in "bijten" en je zult vele discussies vinden over bijten en hoe je daarop moet reageren.....

anders kan je ook hier eens kijken: http://www.parkietenfreak.nl/r-croky's_column3.php

Veel succes!  :)

dustyken

Citaat van: Taillow op augustus 16, 2009, 09:30:19
Het forum is inderdaad bedoeld om vragen te stellen en antwoorden te krijgen.
Toch is het zinloos om een vraag die al vele malen beantwoord is op dit forum opnieuw te behandelen. Alle antwoorden op jouw vraag over bijten kan je vinden in het zoekschermpje rechtsbovenin. Typ in "bijten" en je zult vele discussies vinden over bijten en hoe je daarop moet reageren.....

anders kan je ook hier eens kijken: http://www.parkietenfreak.nl/r-croky's_column3.php

Veel succes!  :)

Dan moetten ze maar na een tydje die topic verwijderen,
zodat er nog andere mensen de kans krijgen om iets te weten te komen vind ik hé !
maar bedankt voor je reactie hoor
ik zal het intvervolg vragen via zoekmachine

grtjes

Parkieten-Freak

#5
Citaat van: dustyken op augustus 16, 2009, 09:40:40
Dan moetten ze maar na een tydje die topic verwijderen,
zodat er nog andere mensen de kans krijgen om iets te weten te komen vind ik hé !....

"Ze" moeten helemaal niets en gaan zeker geen nuttige topics verwijderen.
Dustyken, het forum is er om informatie te vergaren, om vragen te stellen en/of beantwoorden. Dit betekent niet zeggen dat één en dezelfde vraag telkens opnieuw gesteld c.q. beantwoord moet gaan worden.
Graag eerst zelf kijken of je het antwoord op je vraag kunt vinden en als je er niet uitkomt, dan helpen we je graag verder.
Een en ander staat ook in de forumregels.
Het is niet verboden om daarbij de zoekmachine Google te gebruiken, daar is een zoekmachine namelijk voor bedoeld.

Op de website www.parkietenfreak.nl vind je ook de mogelijkheid om binnen de website met Google te zoeken.
Handig toch?


Mars

Als iedereen dezelfde vragen stelt en de topics steeds verwijderd worden, dan krijg je dat de vaste bezoekers en het beheer geen zin meer hebben om vragen te beantwoorden. Als iedereen steeds maar gaat vragen hoe je met een bijtende parkiet om moet gaan  ipv het op te zoeken, zouden we deze vraag 3 keer per dag krijgen.

En dan moeten we drie keer per dag een heel verhaal typen. Ik heb daar geen zin in, jij?

Het leuke aan een forum is dat zowel nieuwe bezoekers er informatie weg halen en daar hun plezier vandaan halen en de harde kern zijn plezier haalt uit het delen van zijn kennis. Maar dan moet het wel leuk blijven en dan hoeven niet steeds dezelfde vragen gesteld te worden omdat sommige nieuwe bezoekers vinden dat ze daar recht op hebben ;)

Veel succes met het vinden van een anti-bijt methode.
en om je volgende vraag alvast voor te zijn (het werkt niet): nee, dat duurt weken/maanden voor het helpt. ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..