Timo

Gestart door Elvira, augustus 08, 2009, 21:53:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Elvira

Hallo allemaal,

Dit hoekje zocht ik omdat ik me even voor wilde stellen, wat ik eigenlijk al heb gedaan in een andere topic, dus nu zal ik over Timo vertellen.
Timo is een heerlijk vrolijk parkietje. Hij komt uit een voliere en zit helaas nu in een kooitje, maar ik ben op zoek naar beter voor hem.
Timo babbelt niet, maar laat een fluitend geluid horen. Hij is een echte actobaat en een Houdini :D De eerste dag was hij al ontsnapt uit zijn kooi toen wij even boodschapen voor hem aan het halen waren. Zijn eten- en drinkbakje zijn nu geplakt ;)
Hij vind het heerlijk om ergers door heen te kruipen, dus ik heb er weer een nieuw speeltje bij gekocht vandaag. Hij heeft nu een speelhoekje en een zit/eet hoekje. Daar tussen kan hij zijn vleugels spreiden.

Timo vindt het leuk als ik met mijn hand in de kooi zit, dat ziet hij als een nieuw klimtuig :D Hij heeft buiten de kooi door dat hij wel eens gepakt wordt om terug in zijn kooi gezet te worden, dus ik ben hem nu aan het trainen met trosgierst.
Krauwen op zijn koppie vind hij heerlijk! Eigenlijk geniet hij van alle aandacht die hij krijgt :)
Helaas is het nu lastig om hem eruit te laten door de omstandigheden die de logeerhonden meebrengen ( 1 pup en 1 blind, net geopereerd).
Ik ben aan het verzinnen hoe ik het moet doen, want ik vind dat hij recht heeft op een beetje rondvliegen.

Het plaatsen van fotos is niet toegestaan, behalve ter verduidelijking van een vraag. Je parkietje kun je showen in de fotoalbums. Graag verwijs ik je dan ook door naar de forumregels! Caradow