Parkietjes wegdoen

Gestart door Bart, augustus 06, 2009, 20:47:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bart

Ik moet waarschijnlijk helaas mijn 2 parkietjes wegdoen wegens gezondheidsredenen. De eerste heb ik sinds februari 2006,
de 2e heb ik sinds mei 2007.

Ik wil dat ze zeker bij elkaar kunnen blijven. Daarom denk eraan als ze inderdaad wegmoeten dat ze in een voliere te plaatsen
waar ze lekker vrij zijn en met andere soortgenootjes kunnen blijven. Maar nu heb ik dus een oude buurman die zelf parkietjes
kweekt en die nog ruimte overheeft. Ik weet niet of het een voliere is of binnenhok in bijv. een schuur.

Wat raden jullie mij aan wat het beste voor hun is, de 1e optie in een voliere of toch bij die oude buurman van mij
die parkieten kweekt.

Heel erg bedankt.

Sara

Wat jammer dat je je parkietjes weg moet doen. Als je weet dat je parkietjes een goede thuis zullen krijgen maakt dat gelukkig wel veel goed.
Als ik een thuis zocht voor mijn parkietjes zou ik het liefst hebben dat ze in een volière konden wonen, maar het belangrijkste zou ik vinden dat ik de garantie heb dat ze voor altijd samen kunnen blijven.
Ik zou dus kiezen om ze in een volière te huisvesten, waar ze voor altijd samen kunnen blijven, aangezien ze al twee jaar samen zijn. Ik weet niet of je deze garantie bij de buurman hebt, en ik weet niet of je het prettig zou vinden als er met je parkietjes gekweekt wordt, daar zal je dus over na moeten denken als je overweegt om je parkietjes aan de buurman te geven.

Vele groetjes en succes in je keuze,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes