Los vliegen, paar vraagjes

Gestart door ronald95, juli 29, 2009, 18:28:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ronald95

Ik heb een probleem met mijn 2 parkieten (nu denken jullie natuurlijk alweer) ja alweer het gaat als volgt. Tobby en Tweety zitten in een kooi wat logisch is. Maar ik probeer mijn ma ervan te overtuigen ze ook in huis te laten rondvliegen, wat moeilijk is, maar ja mijn vragen:
Als je ze in huis laat rondvliegen maken ze dan niet je hele huis vuil?
Als je niet wil dat ze ver wegvliegen moet je dan hun vleugels laten knippen en wat is het nut ervan?

Berichtjes samengevoegd en het geheel leesbaar gemaakt. Gebruik asjeblieft interpunctie, zodat een ander ook weet wat er staat... Caradow
En de topictitel veranderd en relevant gemaakt.

hillie

Ja als ze los vliegen zullen ze overal hun ontlasting laten vallen maak niet uit waar ze zitten.
Want parkietjes kun je niet zindelijk  maken.
Maar dat zijn zulke kleine poepjes die kun je opruimen met een papiertje
Had je ook met de zoekfunctie kunnen vinden.

En we zien niet het nut er van in om de vleugels kort te wieken op dit forum.
Je moet je huis alleen parkiet vriendelijk maken zodat ze nergens tegen aan kunnen vliegen.
(bijv gordijnen voor de ramen.)

Caradow

Wanneer je eens goed rondkijkt op de site en het forum, dan zul je genoeg topics vinden waarin dezelfde vragen gesteld worden. Over kortwieken is zeker meer dan genoeg geschreven!

leesvoer:
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=783.0
http://forum.parkietenweb.nl/index.php?topic=19785.0

Etc etc..

ronald95

#3
ik ben nieuw en heb een oude pc de zoekfunctie werkt niet

Een oude pc is geen reden waarom de zoekfunctie niet zou werken. De zoekfunctie heeft namelijk niets te maken met de hardware. Het kan wel zijn dat het zoeken misschien iets langer duurt. Gr. Ingrid

weet iemand hoe je een parkiet het loof van een wortel moet geven want ik heb er geen idee van

Lees nou eens het forum en de site door! Er is al zoveel over geschreven en deze vragen zijn al zo vaak gesteld. Heb je na het lezen nog vragen die niet beantwoord zijn, dan kun je ze uiteraard stellen. Gr. Ingrid

ronald95

die vraag staat nergens echt waar dus weet iemand dat

roha

Tik nou maar eens het woord ´loof´ in bij de zoekfunctie en voila er gaat een wereld voor je open!  ;)

ronald95

echt waar tik jij het maar eens in er staat zoekfunctie niks opgeleeverd

Caradow

Je krijgt zeker een hele lijst met resultaten.

Maarre, Ronald, je bent nu meermalen gewezen op de zoekfunctie en uberhaupt op het zelf eens rondkijken...
Daarnaast een beetje gezond verstand...
Hoe bied je loof aan.. wat denk je van net zoals je ook andere groenten en fruit aanbied.. in een klemmetje, tussen de tralies, in een bakje, op de bodem... Lijkt me niet een vraag die nou zo heel moeilijk met een beetje gezond verstand te beantwoorden is.

Daarnaast wijs ik je nogmaals op je interpuntie! Het gebruik van punten, komma's, hoofdletters, spaties etc.!


roha

Citaat van: ronald95 op juli 30, 2009, 20:35:55
echt waar tik jij het maar eens in er staat zoekfunctie niks opgeleeverd

Lukt het bij de 1e poging niet, dan gewoon nog een keer opnieuw laten zoeken.