"skatebirding"

Gestart door Milo-Pixel, juli 29, 2009, 00:05:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Vond het zo leuk dat ik het even met jullie wil delen  ;)

http://skateboardingbudgies.blogspot.com/2008/10/live-skateboarding-budgies_02.html



Link veranderd, werkte niet meer. Gr. Lovesbudgies

Chicowen

Die is echt zoooo leuk! :D Geweldig echt!!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Parkieten-Freak



Jippie

 ;D

Even wat vrolijkheid op het werk, geweldig!
Toeter en Dafne!

bosmuts

 :D schitterend om te zien , het zijn echte   "modellen"  ;D

hillie

Zeker grappig om te zien. :P

dsmmeijer


lovesbudgies

ik heb ook nog ergens zo'n vingerskateboardje!! Ga gelijk proberen of poekie ook wil skateboarden  :D

ik vraag me altijd af waar mensen die kleine speelgoedjes vandaan halen, hele kleine balletjes of poppetjes enzo, poek vindt
dat ook leuk, maar ik zie dat soort dingen nooit ergens, weet iemand dat?

FlyGirl

#8
Echt leuke foto's, modellen inderdaad  :D Het deed mij gelijk denken aan poppenhuis-speelgoed (telefoontje, strijkplankje e.d.)
De mini-skateboardjes werden een paar jaar geleden bij Xenos verkocht, als vingerskate-board.
(Misschien krijgen ze het weer,of hebben ze het nog??)"Ik zal eens kijken"
Toen vond ik het nutteloos, als ik het nu zie met de parkiet vind ik het wel jammer dat ik
er niet 1tje heb. Wie weet kom je zoiets nog tegen op marktplaats, of je kunt een gezocht-advertentie
plaatsen. Rommelmarkten lijkt me ook een plek om zulk speelgoed tegen te komen, misschien ook mensen
die daar hun poppenhuis-spulletjes verkopen. Ik heb ideeen genoeg en ga het in de gaten houden. Erg leuk  ;D


Mijn parkietjes spelen ook graag met knijpers, die heb ik vastgezet in en buiten de kooi. (Geven
ze kopjes tegen). Ik heb een paar kattenballetjes met belletje erin, uit de dierenwinkel,
daarmee rol ik over de tafel dan gaan de parkieten erachteraan.(ze schoppen de bal nog niet terug  :-X)
Of ik stop 3 van zulke balletjesin een glas, dan gaan ze de balletjes eruit halen,ze zitten dan op de rand van het glas.

En dan het "standaard" parkietenspeelgoed. Een touw, verschillende schommeltjes,
bakjes met belletjes, felgekleurd speelgoed, een laddertje. Ik heb echt van alles, en zorg dat het regelmatig
wordt afgewisseld in de kooi. Schommeltjes laat ik wel hangen, ze hebben ieder hun eigen schommeltje..

SjempieJ

aaah wat leuk ;D

ik heb volgens mij ook ergens zo'n vingerskateboardje liggen :D

groetjes :-X