waterige poep

Gestart door Isis32, juni 29, 2009, 20:26:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Isis32

Hallo, wij hebben net een nieuw parkietje: Luna. Sinds ze vanmiddag bij ons is gekomen (samen met Tweety in een kooitje wat goed gaat) vind ik haar wat lusteloos. Ze zit wel soms haar veertjes schoon te maken en ze heeft wat van de vloer van de kooi gegeten. Ik zag haar op een gegeven moment een soort van kokhals bewegingen maken, maar misschien was dat om bv zaadjes aan Tweety te kunnen geven. Maar nu ga ik de kooi schoonmaken en zie ik dat haar poep ook erg waterig is (lichtgroen) Wat zou het kunnen zijn? Ik dacht dat ze nog wat moest wennen aan de situatie, zou ze daar ook waterige poep van kunnen krijgen? Er hing ook wat rauwe andijvi in de kooi, misschien ( maar dat heb ik niet gezien) heeft ze daar van gegeten.

Kleintjes

Hoihoi,

waterige poepjes kunnen (vooral als je 'n parkietje net hebt) door stress ontstaan, deze gaan vanzelf weer over als 't diertje wat meer gewend is. Poepjes kunnen ook dun zijn door, zoals je al aangaf, verse groente en fruit. Aangezien deze 'n behoorlijk percentage water hebben.

Je zegt ook dat je Luna pas van vanmiddag hebt, dus ik vermoed dat 't de stress van de verhuizing is die nu even opspeelt. Dit gaat zoals ik al zei vanzelf over.
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Isis32

Dankjewel, Gelukkig maar!