E-mail adres

Gestart door schildxx, juni 20, 2009, 16:19:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

schildxx

hai allemaal,,

omdat ik hier de zoekmachine niet goed kan gebruiken tot ieder zijn erge irritatie ben ik van plan om iemand die hier regelmaatig zoals op msn gaat nodig dan kan ik hem vragen over de parkietjes.
via prive berichten of gewoon zegt zijn/haar msn zodat ik je zal toevoege om vragen te stellen over de parkietjes,,

groetjes .

Petr@

Citaat van: schildxx op juni 20, 2009, 16:19:38
hai allemaal,,

omdat ik hier de zoekmachine niet goed kan gebruiken tot ieder zijn erge irritatie ben ik van plan om iemand die hier regelmaatig zoals op msn gaat nodig dan kan ik hem vragen over de parkietjes.
via prive berichten of gewoon zegt zijn/haar msn zodat ik je zal toevoege om vragen te stellen over de parkietjes,,

groetjes .

Kun je misschien vertellen waarom jij de zoekmachine niet goed kunt gebruiken,misschien dat er iemand hier je daar bij kunt helpen. De meeste vragen zijn zeker terug tevinden met de zoekfunctie en het kan irritatie opwekken als je die functie niet eerst gebruikt. En als je echt iets niet kunt vinden kun je altijd je vraag stellen in een nieuw topic of via een PBtje.



Groetjes Petra
In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

schildxx

dankjewel voor je reactie petra , maar soms heb ik echt van die kleine vraagjes, of wacht mag ik naa rjouw prive berichten sturen als ik iets niet weet? :P

als je het goed vind?? :)

Mars

Ik denk dat er hier niemand zit te wachten op vragen via PB die je gewoon in de zoekfunctie kunt vinden.
We krijgen allemaal wel eens vragen via PB en dat is prima, maar dan wel alleen vragen die je zelf niet kunt verzinnen of kunt vinden op het forum.

Ik heb bij jou niet of nauwelijks vragen gelezen waarvan ik denk:'goh... dat is nu een vraag waarvan je het antwoord niet kunt vinden'. ;) Begrijp me niet verkeerd, dit is een forum en we willen iedereen graag helpen, maar je moet je zelf ook een beetje actief opstellen. Dus zelf op zoek naar antwoorden gaan..

En als je andere mensen antwoordt, dan moet je wel zeker zijn van het antwoord dat je geeft.

Groeten Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Audrey

Precies zoals Mars zegt, als er een topic wordt geopend over iets wat nog niet aan bod kwam op het forum, dan is het net een sterkte dat er een 'discussie' ontstaat. Ik antwoord ook wel eens iets waar ik niet 100% zeker van ben, maar dan zet ik dat er bij en doordat iedereen het kan lezen, kan het tegengesproken of bevestigd worden. Het is een voordeel dat je verschillende meningen en antwoorden krijgt op je vraagt, en dat andere leden eerdere antwoorden nuanceren, tegenspreken of bevestigen.  :)
Als je echt geen weg weet met de zoekmachine en je hebt een vraag over bvb. voeding, kun je ook gewoon naar dat board gaan en de topictitels lezen. Misschien vind je zo wel het antwoord?  ;)
Ik begin gewoon altijd met heel algemene dingen in te geven, en als ik te veel mogelijkheden krijg, specifieer ik de zoekterm. Probeer het maar een keer (zelf als je niet specifiek iets zoekt), succes  ;D

schildxx

is goed,, ik zal binnenkort ook zeker maar dan ook zeker me best doen.

groeten :-[

Piknikki

Bij deze wil ik mij beschikbaar stellen om via PB vragen te beantwoorden en advies te geven wat betreft grasparkietjes.
Wel moet ik zeggen dat ik geen wandelende encyclopedie ben, en dus niet op alles een antwoord weet. In dat geval zal ik informatie opzoeken of leden doorverwijzen.
Overigens wil ik mensen niet aanmoedigen om op deze manier aan informatie te komen, anders zou dit hele forum overbodig zijn, en er zijn veel andere leden die er meer verstand van hebben dan ik. Maar als (nieuwe) leden er echt niet uitkomen met de zoekfunctie, of geen idee hebben waar ze moeten beginnen, wil ik wel een handje helpen. :)

Houd er wel rekening mee dat ik voltijds werk, en dus niet 24/7 online ben. Toch zal ik ongeveer eens per dag proberen berichtjes te beantwoorden.

schildxx

Citaat van: Piknikki op juni 24, 2009, 00:25:47
Bij deze wil ik mij beschikbaar stellen om via PB vragen te beantwoorden en advies te geven wat betreft grasparkietjes.
Wel moet ik zeggen dat ik geen wandelende encyclopedie ben, en dus niet op alles een antwoord weet. In dat geval zal ik informatie opzoeken of leden doorverwijzen.
Overigens wil ik mensen niet aanmoedigen om op deze manier aan informatie te komen, anders zou dit hele forum overbodig zijn, en er zijn veel andere leden die er meer verstand van hebben dan ik. Maar als (nieuwe) leden er echt niet uitkomen met de zoekfunctie, of geen idee hebben waar ze moeten beginnen, wil ik wel een handje helpen. :)

Houd er wel rekening mee dat ik voltijds werk, en dus niet 24/7 online ben. Toch zal ik ongeveer eens per dag proberen berichtjes te beantwoorden.

hartelijk dank nikki,, je hebt me ook vanaf het beging geholpen wat erg vermoeind is en je bent erg duidelijk en ik bewonder jouw hoeveel je van de grasparkietjes houdt! ;D