schreeuwgedrag door speeltjes?

Gestart door ilona1979, juni 21, 2009, 12:11:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ilona1979

Kunnnen grasparkieten erg gaan schreeuwen als er speeltjes aanwezig zijn in de kooi?

Mars

Nee, dat zal niet de oorzaak van het schreeuwen zijn.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

schildxx

#2
maar wel als er geen speeltjes zijn en het saai vinden ;)
maar dat is niet in jouw geval , verder schreeuwen parkietjes als ze aandacht willen of iets proberen uit te leggen bijvoorbeeld dat het eten niet lekker is en het gaan gooien met hun bekje en gaan schreeuwen.
(niet altijd maar af en toe)

Lees de vraag nu eens goed! Jouw antwoord is niet relevant, de vraag is of parkietjes gaan schreeuwen als er speeltjes aanwezig zijn. Gr. Ingrid

ilona1979

en ze gaan ook niet schreeuwen als er juist teveel speeltjes zijn?

Parkieten-Freak

De kooi moet niet propvol hangen met speeltjes. Vogels kunnen zich dan niet meer lekker bewegen en dat geeft stress wat in theorie weer zou kunnen leiden tot schreeuwen.


ilona1979

Ok bedankt Anneke dan zou dat t probleem kunnen zijn geweest.Ze lijken nadat ik wat speelgoed heb verwijdert wat minder te schreeuwen.Kijken hoe dat morgen gaat.

Mars

Ik vermoed dat ze onder de indruk zijn van de verandering in de kooi...

En dat ze dan met een paar dagen weer hetzelfde zullen reageren.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..