grasparkiet voor t raam met kooi

Gestart door ilona1979, mei 30, 2009, 07:19:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

ilona1979

Als een parkiet met kooi voor het raam hang,word hij dan minder tam?

Chicowen

Niet perse, maar het is niet goed voor de gezondheid van je parkietje. Bij het raam heb je veel last van tocht en als de zon erop schijnt kan je parkiet nergens lekker even in de schaduw zitten.
Niet doen dus!

Groetjes!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Wouter

Nooit een parkietenkooi ophangen! Hierdoor zal de kooi blijven bewegen en dit is erg onrustig voor je parkiet. Je parkiet zou ook mindersnel tam worden hierdoor.

karentjuhh101

Als je een schaduw plekje in de kooi kunt maken en het raam dicht houd zou het best kunnen,
maar ik heb dan ook gedaan(altijd in de schaduw).

Je kunt het beter niet doen mijn parkietje regeerde alleen maar op de vogels die hij buiten hoorde.

Als je bijvoorbeeld naar je werk of schoolgaat of er is niemand thuis kun je dat wel doen maar hou er rekening mee dat je hem bij het raam vandaan haalt als je thuis bent

Chicowen

Citaat van: karentjuhh101 op juni 07, 2009, 09:38:16
Als je een schaduw plekje in de kooi kunt maken en het raam dicht houd zou het best kunnen,
maar ik heb dan ook gedaan(altijd in de schaduw).

Je kunt het beter niet doen mijn parkietje regeerde alleen maar op de vogels die hij buiten hoorde.

Als je bijvoorbeeld naar je werk of schoolgaat of er is niemand thuis kun je dat wel doen maar hou er rekening mee dat je hem bij het raam vandaan haalt als je thuis bent

Bij het raam heb je altijd last van tocht, of het raam nou gesloten is of open, er is altijd een koudere luchtstroom wat niet goed is voor je parkietje.
Bij het raam is dus sowieso geen goede plek voor een parkiet.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

ilona1979

ik heb inmiddels de kooi niet meer voor t raam.Vond Jopie toch wel erg naar buiten gericht met zijn aandacht.En het feit natuurlijk dat in de winter de verwarming aanstaat en dat lijkt toch ook niet zo lekker boven een hete kachel.Ze staan nu in de huiskamer op een plek waar niet iedereen steeds langsloopt en waar ze niet voor of bij een raam staan of een kachel.Denk dat ze nu op een ideale plek staan.Als ze in kooi zitten ,of op de kooi  :D kan ik ze lekker bekijken met wat ze aan t doen zijn vanaf de bank,en dan zien ze me zitten en komen ze naar me toe vliegen.Aaaaaaah ben 'verliefd' geloof ik  :-* :P ;D