Trišta is ziek (denk ik).

Gestart door Piknikki, mei 14, 2009, 03:16:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piknikki

Excuseer dat ik hier niet eerder op gereageerd heb. Ik was heel hard aan 't nadenken over wat de doen met dat voer. Maar dat wat Marit beschrijft klinkt inderdaad heel bekend. Mijn pietjes gaan dan ook erbij niezen en krabben, en soms zit er eentje te 'draaien' en valt dan flauw. Nou maal ik de pellets weer tot poeder, en dat gaat tot nu toe goed. Ik hoop dat het dan niet meer gebeurd. Om de twee dagen geef ik ze toch weer XtraVital. En dank, Mars. :)

Trišta zit nou vier daagjes in de kuur, en hij is zeker al wat levendiger geworden. Gister merkte ik dat hij weer begon te tjiepen en wat meer bewegen (normaal zou hij rustig op z'n stokje blijven, of slapen). En nou begint hij weer te spelen en rond te fladderen. Gelukkig maar. :D

schildxx

geweldig nieuws ;D ;D

hoop dat je haar nog vele jaren van zal genieten

Piknikki

Nou, vandaag was voorlopig de laatste controle. Hij is levendig, poetst z'n veertjes, en slaapt weer op één pootje. Poepjes zien goed uit, z'n kontje is schoon gebleven. Alleen is hij vermagerd (ik denk door de medicatie?). Nou is 't dus opletten dat de veertjes bij z'n kontje teruggroeien. Ik zal Harrison's pellets gaan proberen, hopelijk komt ie dan weer mooi op gewicht.

Wat bij betreft mag dit topic op slot, in de hoop dat 't de goeie kant op blijft gaan. :)

Parkieten-Freak

Okidoki, we doen 'm op slot! 
Fijn dat het weer goed gaat met Trista.  ;D
Mocht er aanleiding zijn om het topic te heropenen, dan kan dat uiteraard altijd.  ;)