Uitslag: The Hall of Fame mei 2009

Gestart door Parkieten-Freak, april 30, 2009, 23:20:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke foto vind jij het mooist?

Piknicky
8 (25.8%)
Parkieten-Freak
2 (6.5%)
Jasmin
2 (6.5%)
Marit
3 (9.7%)
Ingrid
4 (12.9%)
Rukia
7 (22.6%)
Dark Wolf
2 (6.5%)
Stepchild
3 (9.7%)

Totaal aantal stemmen: 17

Parkieten-Freak

Zo, hier gaan we weer! Het is de hoogste tijd voor een spik-splinternieuwe ronde van "the Hall of Fame!"
Forumlid Mars gaat deze maand een onderwerp kiezen uit het bekende lijstje.

OK, zijn de batterijen van het fototoestel opgeladen? Zijn jullie parkieten er klaar voor? Aan de slag dan mensen!  ;D
Kom maar op met die foto's en laat zien hoe fotogeniek jouw grasparkiet is!
Succes, enne kom er maar in Mars!  :)

Jullie kunnen foto's insturen t/m 24 mei, daarna gaan we weer stemmen! Op 31 mei volgt de uitslag.

Nog een paar kleine verzoekjes en richtlijnen:
- Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend FOTO'S te plaatsen!
- Berichtjes ZONDER foto's, worden verwijderd.
- Wat betreft het gebruik van fotobewerkingsprogramma's: de foto's mogen "bijgesneden" worden, en de kleuren mogen wat gecorrigeerd worden.
- Foto's voorzien van kaders, speciale effecten etc. zijn uitgesloten van deelname.
- Zorg dat je foto niet breder is dan 640 pixels.


Mars

Nou, bij deze dan, het onderwerp van de Hall of fame mei 2009 is:

Een artistieke uitvoering van de parkiet door het baasje.


Moppers schreef hierbij:
Ik zat te denken en ik vond het volgende zelf wel geinig.
We hebben al kunnen zien dat verschillende forumleden artistiek bezig kunnen zijn, door bijvoorbeeld een tekening te maken van hun parkiet. Maar misschien zijn er ook mensen die mooie collages kunnen maken, of met klei mooie beeldjes kunnen maken, of goed zijn in houtbewerking.
Dus zat ik te denken aan iets dergelijks als onderwerp. Een artistieke uitvoering van de parkiet, door het baasje. Het is anders dan de normale onderwerpen, omdat het niet gaat om een foto van je parkiet, maar om het weergeven van je parkiet op een andere wijze.

Lijkt mij een prachtig onderwerp voor de Hall of fame!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Er zijn wat vragen gerezen over dit onderwerp. Wat mag hier wel en wat mag niet?
Nou, laten we gewoon afspreken dat in deze editie van "The Hall of Fame" alles mag! Photoshop er maar rustig op los, maak een tekening, een schilderij of een muurschilderingen met grasparkieten erop, alles is goed.  :)
Zolang je maar artistiek bezig bent én je zelf het kunstwerk gemaakt hebt!
  ;D


Mars

#3
Om een voorschotje te geven... mijn inzending. Deze prachtige creatie is gemaakt door Anne-Marije mijn oppaskindje al weer 2 jaar geleden. Het is Jim en ze had heel goed geluisterd, dat Jim nu wel groen was, maar eigenlijk stiekem blauw. Het knipsel hangt normaal op mijn prikbord, dus vandaar het gaatje door de buik ;) Ik ben er nog steeds erg blij mee  ;D



Deze inzending is niet door Mars gemaakt en kan niet meedingen naar een ereplaats in "The Hall of Fame". We laten hem wel staan als supermooi voorbeeld!  ;)
Gr. PF
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Piknikki

Ik hoop dat dit ook mag. Ik ben er een paar uurtjes mee bezig geweest. Het is een mini-strip over de populariteit van mijn lieve albino popje, en de mannetjes die om haar vechten. :D


Mars

Ow... oeps.. Lees ik weer niet goed..
Ik heb het kunstwerk niet zelf gemaakt. Maar ik heb het wel zelf gekregen en het gaat om mijn parkietje...

Ehm... dan doe ik voor spek en bonen mee hoor!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Parkieten-Freak

Een foto van Croky op een Andy Warhol-achtige manier.



Jasmin

Tekenen? Schilderen? Knippen en Planken? Nope dat kan ik niet :P
Beetje Photoshoppen met geld gelukkig wel :D



Dat is dan 5 Lucky ;D


Ingrid


Rukia

Dit is onze parkiet Snoepje. Ik ben helaas op vakantie als de winnaar bekend wordt, dus mijn felicitaties komen wat later  :P.
Succes iedereen!

Liefs!

[verwijderd door de beheerder]

DarkWolf

Falkor :)

[verwijderd door de beheerder]

stepchild



een canvas painting van cubi,gemaakt met paintshop  :D

Parkieten-Freak

OK mensen, de poll is los!  :)
Stemmen maarrrr!  ;D


Wouter



Mars

Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Jasmin


hillie

Ook gestemd.

Helaas ben ik niet zo creatief.

Jippie

Helaas ben ik ook niet één van de creatievelingen, maar ik heb uiteraard wel gestemd :-D!
Toeter en Dafne!