Opvang aangeboden in Oss (Noord Brabant) bij Tim en Kiki

Gestart door emceeelwee, april 25, 2009, 16:23:21

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

emceeelwee

Hoi

Wij wonen in Oss en zouden het erg leuk vinden om visite te krijgen.
Wij zijn twee grasparkietjes, Kiki (5 jaar) en Tim (leeftijd onbekend) en wonen samen in een kooi. Wanneer het vrouwtje thuis is mogen we los vliegen. Wij weten inmiddels de weg, maar de gordijnen kunnen nog steeds dicht zodat niemand tegen het raam vliegt. We kunnen het erg goed vinden met elkaar (maar zijn geen koppeltje) en andere vogels. We hebben ervaring met logees (We hebben twee keer zes grasparkietjes te logeren gehad, geeft samen acht, erg gezellig ;)) en gaan zelf ook weleens uit logeren (bij andere parkietjes, of agaponissen, wat ook goed gaat).
We eten pellets, dus ons baasje weet hoe dat werkt met dat voer.

Dus, gaat je/jullie baasje (net als ons vrouwtje ook altijd doet) zonder jullie op vakantie en zoek(en) je/jullie een logeeradres? Laat hem/haar dan een berichtje sturen en misschien kunnen we samen spelen!

Groetjes, namens ons baasje Maartje,

Kiki en Tim






gmvw

Hoi maartje,

Ik heb even een vraagje. Ik zag je bericht hier en ik ben benieuwd of jullie dit jaar ook een vakantieopvang willen doen van parkietjes? Ik dacht eerst dat het een berichtje van april dit jaar was maar nu zie ik dat het vorig jaar was. Is alles nog goed met jullie parkietjes?

Groetjes gabi

Mars

Gabi,

Als je een PB stuurt, dan leest emceelwee hem vast wel (die krijg je immers in je e-mail).
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..