Transportkooitje

Gestart door Shaz, april 23, 2009, 20:12:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shaz

Hallo allemaal,

ik wil een reistasje/koffertje aanschaffen voor m'n parkietjes, voor het geval ze een keer vervoerd moeten worden in de toekomst. Nu zag ik op www.valkparkiet.net verschillende soorten vervoerskooitjes. Alleen weet ik niet welke ik moet kiezen, ik vind het formaat namelijk nogal moeilijk :o Wat is nou de geschikte maat? Ze staan namelijk op deze pagina: http://www.valkparkiet.net/Transportkoffers_N_grp_49_27-1.html. Welke zouden jullie kiezen (qua formaat, prijs maakt allemaal niet zo uit)?

Alvast bedankt!

Groetjes,

Sharon

Idske

Ik heb zelf iets wat op het "transportkooitje" lijkt. De eerste die ik zie, met de tralies is afhankelijk van de ruimte die er tussen zit. Er mag niet teveel ruimte tussen zitten, anders heb je kans dat je parkietje vast komt te zitten tussen de tralies.
Het is ook afhankelijk of je dan tussen twee adressen heen en weer reist waar je dan een kooi hebt of dat het echt voor een bezoek aan de dierenarts is?

Groetjes Idske
Klein lief babbelend verenbaaltje. Rust zacht!

Shaz

Helemaal vergeten te vermelden!  :-X Het is eigenlijk grotendeels bedoeld om naar de dierenarts te gaan, mocht dat weer eens nodig zijn. Laatst moest ik met hele kooi en al naar de dierenarts en dat was echt een geklungel, m'n kooi is nogal groot  ::)

Piknikki

Ik heb twee van die kleine plastieke transportkooitjes die daar staan, ze zijn er in drie kleuren: rood, groen en blauw.
Ze zijn wel handig, en ook fijn voor één parkietje per koffertje. Alleen als ze niet tam zijn heb je er wel 'n hele kluif aan om 't beesie er in te stoppen. ;)

Chicowen

Ik heb ooit zo'n transportkoffertje gehad, maar die raad ik je af. Tenminste, bij sommigen is het wel handig hoor! Maar ik vond het nogal lastig om mijn parkietjes erin te krijgen en zeker om erin te houden als er nog een tweede bij zou moeten.
Bij die kooitjes inderdaad letten op de tralie afstand.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.