Oppas gezocht van 16 juni tot 19 juli '09

Gestart door Esther751, april 20, 2009, 19:04:56

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Esther751

Hallo Parkietenvrienden,

we zijn op zoek naar een oppas voor ons grasparkietje. Hij is ontzettend tam en lief. En hij kletst de oren van je hoofd! Het "probleem" is dat hij wel veel aandacht nodig heeft. Wanneer hij dat niet krijgt en hij mag niet vliegen, dan trekt hij zijn staartveren tot bloedens toe uit.......... :(

Hij is in de vakantie net een jaar.

We wonen in de buurt van Gorinchem, maar werken in de buurt van Bergen op Zoom, Breda en Apeldoorn.

We horen graag van jullie!

Groetjes, Esther


emceeelwee

#1
Hoi Esther,

Hmm, jammer dat ik waarschijnlijk te ver weg woon, in Oss. Ik zou graag fungeren als oppas, en mijn twee tamme parkietjes Kiki en Tim vinden het erg leuk om visite te hebben. Mijn huiskamer is parkietveilig, wanneer ik thuis ben, en dat is meestal, zit Tim vaak op mijn schouder en vliegt Kiki wat in het rond. Mocht je echt niemand kunnen vinden... dan moeten we kijken of het misschien toch een optie is, Oss.
Succes met je zoektocht.

Groetjes, Maartje

Esther751

Hoi Maartje,

dankje voor het aanbod! Mocht ik niemand in de buurt kunnen vinden, neem ik zeker contact met je op!

Groetjes, Esther

Esther751

Verder echt niemand??

585 keer bekeken, maar niemand die op 1 lief parkietje kan/wil passen?  :(

Groetjes, Esther

106

Hoihoi

Heb zelf 2 tamme parkieten zou graag op jou parkietje willen passen,wij wonen in Ouddorp. Dat is een uur rijden ongeveer.Ik hoor het wel heb nog geen foto's ben net nieuw op het Forum.
Groetjes 106 ;D

Esther751

Maartje en 106,

ontzettend bedankt voor het aanbod! Ik heb (gelukkig) uiteindelijk iemand gevonden (een collega) die op mijn parkietje wil passen!

Hier kan dus een slotje op.

Groetjes, Esther