Paar Vraagjes..

Gestart door rutgerpol, augustus 21, 2005, 23:14:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

rutgerpol

hallohallo!

even een paar kleine vraagjes:

hoeveel uur slaap hebben parkieten ongeveer nodig?
werkt een spiegeltje het tammaken tegen?
waarom zijn parkieten nou toch zo lief?  :D

misschien zijn er op die vragen al antwoorden te vinden op het forum maar ik kan niet zo goed overweg met die zoekfunctie :blush:  ik krijg nooit de informatie die ik zoek  <_<  (bijvoorbeeld als je zoekt naar "slapen"..) heeft iemand daar misschien nog tips voor?  :unsure:  :)

Parkieten-Freak

#1
Parkieten hebben minimaal eigenlijk 8-10 uur slaap nodig.
Een spiegeltje werkt het tam maken niet tegen, integendeel zelfs.
Tja, waarom ze zo lief zijn? :) Ze zijn het gewoon!

Wat betreft de zoekfuntie:
Je tikt bij "zoek voor sleutelwoorden" het woord "slapen" in (zonder aanhalingstekens).
Bij "Zoek waar" selecteer je "alle fora".
Bij "Uitgebreide zoekopties" kijk je bij "zoek waar" en selecteer je "gehele bericht".
vervolgens klik je op "begin met zoeken", en je vindt heel wat! ;)

Wil je iets weten over de combinatie van spiegeltjes en tam maken?
Dan typ je bij de sleutelwoorden"+spiegeltje +tam maken"(zonder aanhalingstekens).
De rest gaat hetzelfde. Probeer maar eens, je zult zien dat je dan ook dit berichtje ziet!
Wil je iets weten over spiegeltjes, maar niet in combinatie met tam maken?
Dan typ je bij de sleutelwoorden"+spiegeltje -tam maken"(zonder aanhalingstekens).

Succes!


Dick uit Aruba

Kom op Rutgerpoll, je heb echt niet goed gekeken!

Wat betreft het spiegeltje, heb ik helemaal speciaal voor jou het zoekwoord "spiegeltje" ingetypt. Raad eens? ...:Spiegeltje

Dit is natuurlijk helemaal niet erg hoor, iedereen kan wel eens iets missen. Wat ik wel erg vind Rutgerpol is het volgende: ik typte het zoekwoord "Slapen" en dit kwam er uit: Slapen

Het is nota bene JOUW eigen vraag die juist is beantwoord en die stel je nu voor de tweede keer?????  :angry2:

...en ja, parkieten zijn de liefste!  :)



Robin

over het spiegeltje is het volkomen coorect want ikzelf heb mijn grasparkietje met een spiegeltje kunnen tam maken hij vind zich zelf erg mooi dus gaat hij graag eens voor de spiegel zitten die hangt midden in de kooi dus als hij naar daar wil zal hij op hand moeten komen :D