Chouchou drinkt de hele tijd!

Gestart door klikkie, april 13, 2009, 19:04:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

klikkie

Ze hebben drie uurtjes zonder water gezeten, mijn vogeltjes, maar ik had ze toen water gegeven en ze dronken niet onmiddellijk, iets wat ze soms doen als ze zien dat ik hun water ververs: onmiddellijk komen drinken, gewoon om te proeven. Maar toen zag ik dat chouchou raar begon te doen. (zo'n twee uur later) Ze dronk de hele tijd van haar water, keerde terug naar stokje, speelt, terug naar water, bekje in water, stokje, spelen, terug naar water. Dit zeker een stuk of 6 keer, toen chekte ik het drinken,bleek dat het water niet doorgign en het stukje waarvan ze drinken leeg was, dit loste ik op. toen hing ik het bakje weer, tinky ging onmiddellijk drinken,en toen kwam chouchou weer, weeral hetzelfde: kopje in water, stokje, spelen, kopje in water, stokje, spelen,.. hierbij schuifelt ze niet, zit ze voortdurend met haar vleugels te slaan! Wat is dit? dit heeft ze nog nooit gedaan?  :o
Ze doet echt heel raar, ik ben bang dat ze een aanval krijgt!

Ingrid

Topic verplaatst vanuit "Ziekten"

Zoals jij het beschrijft is er niets aan de hand: Chouchou heeft zin in een badje ;)
Heb je een badje waarin ze kunnen badderen? Biedt ze dat eens aan.
Er zijn echter ook parkietjes die graag op die manier als jouw Chouchou een "badje" nemen.

klikkie

#2
Citaat van: Ingrid op april 13, 2009, 19:08:31
Topic verplaatst vanuit "Ziekten"

Zoals jij het beschrijft is er niets aan de hand: Chouchou heeft zin in een badje ;)
Heb je een badje waarin ze kunnen badderen? Biedt ze dat eens aan.
Er zijn echter ook parkietjes die graag op die manier als jouw Chouchou een "badje" nemen.

dus geen ziekte of aanval?  :D
goed, dan hang ik hun badje ^^