Alstublieft!

Gestart door Parkieten-Freak, april 12, 2009, 12:41:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste medeforummers,

Vanaf vandaag hebben we een nieuwe forumrubriek:"Hot Stuff".
Voor de liefhebbers onder ons: ga je gang!  ;)

Wel eerst goed de sticky lezen svp, want "Hot Stuff" is geen normaal topic wat je zomaar even opent om een vraag te stellen.
Wat is het dan wel?
Ga maar gauw lezen! 
Succes mensen en maak er iets moois en waardevols van!  ;)



Piknikki

Geweldig idee! Lijkt me heel leuk om de verslagen van mensen te lezen, en zelf zou ik ook zeker een "Hot Stuff" topic willen maken. Welk onderwerp precies weet ik nog niet, maar het lijkt me erg leuk en ook heel belangrijk om mensen te informeren.
Oi oi, moet ik natuurlijk wel eerst meer informatie opzoeken en dit tot een interessant en duidelijk stukje verwerken.

Wederom complimenten aan het Parkietenweb team: het forum wordt steeds leerzamer en leuker. ;D

Mars

Heel fijn, ik denk dat een hoop forummers daar erg blij mee zullen zijn!

Complimenten voor het team, voor deze oplossing! En natuurlijk voor al het goede werk ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Milo-Pixel

Super dat jullie dit mogelijk maken! Mijn complimenten voor de beheerders/moderator :)

Dank jullie wel!

Chicowen

Erg goede oplossing. Mijn complimenten. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Sara

Dit is echt een mooie oplossing, ook mijn complimenten hiervoor! ;D

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

DarkWolf

Leuk :)
Ik vraag me alleen af waarom mijn idee eerst werd afgewezen, en er nu een soort geljk iets wél word geopend. Ben gewoon benieuwd naar de plotse verandering van gedacht :P

Ingrid

Ik heb het even teruggelezen, maar jouw idee is toch net even iets anders dan deze oplossing. Het idee van jou is meer chatachtig en dat is niet de bedoeling. De oplossing waar we nu voor gekozen hebben is eigenlijk niet veel anders dan wat tot nu toe was toegestaan (denk aan broed- en ziektentopics). Het moet informatief blijven, dus geen chitchat over je parkietje maar een serieus en leerzaam stukje ;)

En het is geen plotse verandering van gedachten. We hebben achter de schermen wat gedaan met de ideeën die zijn aangedragen en de kritiek die geuit is om tot een weloverwogen oplossing te komen. Zo komen we de leden (hopelijk) tegemoet aan de behoefte die er bestaat.