Ik wil even wat zeggen....

Gestart door SjempieJ, april 06, 2009, 15:50:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SjempieJ

Hallo!!! ;D
Ik wil even zeggen dat dit forum me echt heeft geholpen!! TOP!! ;D
Eerst las ik de site van parkietenfreak.nl maar nu ik het forum heb gelezen weet ik echt een heleboel!!
ik heb hele goeie tips gekregen van de experts EN BEHEERDERS!! Ik vind het een top forum !! Dit wou ik gewoon even kwijt..Als jullie je mening willen geven zou ik dat fijn vinden want ik vind dat prettig om te lezen!! ;D

XXX Vele groeten
          van
Shannon

Marcus

#1
Fijn dat je hier zo goed bent geholpen, maar ik lees het hier wel met een ondertoontje.


SjempieJ

Als ik vragen mag wat betekend ondertoontje okalweer?? :D
Sorry dat ik het vraag maarja ik snapte niet helemaal wat je bedoelde?!

XXXXX ;D

Marcus

Nou.... Ik had gedacht dat je met opzet een hele enthousiaste topic had geplaatst om de ellende van zondag te doen vergeten. Maar blijkbaar had ik het mis en dat is maar goed ook.  :)

joopie en mutz

je hebt helemaal gelijk! ik kwam hier voor de eerste keer en wist bijna niks over parkieten en nu een paar weken later weet ik er heel wat over ;D

Deem

Ja ik ook! Op deze site kwam ik er achter dat mijn parkietje ziek was! En gaat het weer veel beter!

SjempieJ

Fijn om dit allemaal te lezen mensen ! ;D
Ben blij dat iedereen blij is met dit succesvolle Forum :D

Groetjes ;)

tuurtje96

bij mij hetzelfde,

Zonder dit forum was mijn parkietje er nu niet meer geweest,
Ik had een paar maanden terug in mijn voliere een parkietje die heel ziek was, ze had legnood.
Ik wist er veel van, maar op zo´n moment weet je gewoon niet helemaal wat je moet doen.
Even een topicje gemaakt, na 5 minuutjes al veel antwoord, en toen de dierenarts gebeld.
Ging toen naar de dierenarts en ze zij dat de kans groot was dat ze het niet zou overleven, opeens kwam ze aangelopen met mijn levende parkietje en een ei.
Nu zit ze een maand of twee later in een kooitje in de huiskamer, en in het voorjaar als het weer weer beter is mag ze naar buiten de voliere in.