Borstelen...

Gestart door SjempieJ, april 05, 2009, 21:09:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

SjempieJ

HoooiHooi!! ;D

Ik heb een vraagje...Kun je een parkiet ook eventueel borstelen (heel zachtjes en als je parkiet tam is) met een tandenborstel?
Als dat wel kan zouden jullie dat me willen laten weten want misschien kan dit wel een heel leuk speeltje zijn voor mijn parkietje en mij misschien komt er dan wel een band tussen mij en het parkietje!!

;D
Groeten mij en mijn gevleugelde en schattige parkietjes!

Nancy.

Hey SjempieJ

Neen hoor, een parkietje kan je niet gaan borstelen, dat is trouwens ook niet nodig  ;)

Een parkietje houd zijn eigen veertjes netjes schoon en in orde

Vele groetjes

SjempieJ

OKe!! ;D
Heel erg bedankt voor het antwoord!!
Ik wist wel dat ze dat zelf deden maar ik dacht misschien dat ze het wel fijn vonden ofzo... :-X

haha
XXX

Groeten mij en de parkieten!!

Moppers

Borstelen doe je met dieren die haren hebben. Parkietjes en andere vogels hebben het dus niet nodig.

Als je parkietje het fijn vind om met bijvoorbeeld een tandenborstel aangehaald kan worden, dan is dat natuurlijk prima. (gebruik wel een ongebruikten tandenborstel ivm bacterien die in gebruikte tandenborstels zitten).
Probeer als je parkietje tam genoeg is eerst of je hij/zij het fijn vindt door je hand gekroeld te worden. Sommige parkietjes vinden dat heerlijk, andere willen er niets van weten. Je kunt dan samen kijken wat hij/zij nog meer prettig vindt.

SjempieJ

oke heel erg bedankt!!
Dat is fijn om te weten!! :D

XXX 8)