Parkietje is schor geworden.

Gestart door Piknikki, maart 31, 2009, 10:27:38

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piknikki

Hallo,
Sinds deze ochtend is een van m'n parkietjes enorm schor geworden. Hij heeft nauwelijks nog stem over. Ik had eens gezocht, en ik las dat het ook van verkoudheid kon komen. Maar ik laat m'n parkietjes nooit in een kamer met open raam staan, dus het lijkt me niet dat ie heeft kou gevat.
Wel heeft hij gisteravond uren aan een stuk zitten 'tetteren', wat hij normaal nooit doet. (Het popje hield zijn schommel bezet, vandaar. ;))
Kan het dan daarvan komen, of zou hij echt ziek zijn?

Nancy.

Hey Piknicky

Dit komt niet van uren te zitten tetteren hoor.
Waarschijnlijk zal je parkietje dan toch ziekjes zijn en kun je hem beter even laten nakijken voor een vogelarts

Vele groetjes

Piknikki

Dank je Nancy! Ik zal gelijk bellen voor een afspraak. :)

Kleintjes

Hey Nikki,

hoe is 't nu met je parkietje?

vervelend dat ie schor is, kan inderdaad zoals Nancy al zei dat ie wat ziekjes is.
Laat je ons even weten hoe 't is gegaan en hoe 't nu is?

Groetjes, liefs en knuffel van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Piknikki

Hij heeft een vitamineprikje gekregen. Hij is niet echt ziek, maar ik moest hem toch warm houden voor de zekerheid. Gelukkig is het eentje die van knuffelen houdt, dus overdags ligt ie in m'n nek, en 's nachts bij een handdoek onder de infrarood. Nu klinkt ie in ieder geval niet meer zo schor.
Dank jullie voor de goede zorgen. :D

Kleintjes

Citaat van: Piknicky op april 01, 2009, 16:56:06
Gelukkig is het eentje die van knuffelen houdt, dus overdags ligt ie in m'n nek, en 's nachts bij een handdoek onder de infrarood.

Hihi, jij hebt ook altijd van die 'vreemde' vogels he Nik  ;)

Blij te lezen dat 't al beter gaat met je vriendje. Houd je ons op de hoogte?

Groetjes, knuf en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Nancy.

Hey Piknicky

Fijn om te lezen dat je parkietje niet meer zo schor is, dat het weer beter gaat

Veel beterschap voor je lieverdje

Vele groetjes

Piknikki

Het vreemde vogeltje is er weer helemaal bovenop gekomen! Meneer zit gezellig te kroelen met z'n popje, en is weer de oude.
Warm houden heeft geholpen, en ik zal voortaan extra goed opletten met koude lucht. Dank voor adviezen! :)

Slotje. ;)

Caradow

Fijn dat het allemaal weer goed is Nikki :)

En bij deze dan;)

*klik*