waaraan overleden?

Gestart door Judith, maart 30, 2009, 18:01:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judith

Dag allemaal,
zodat ik had gezegd kreeg ik twee weken geleden mijn grasparkietje.
Ik had er zo lang naar uitgekeken.
Ik was er elke dag uren mee bezig.
Deze morgen liet ik hem voor dat ik naar school vertrok weer nog eventjes uit de kooi, zoals ik elke morgen doe.
Hij zag er ook vandaag weer prima uit, kakjes in orde, actief, vrolijk chilpen...
Toen mama deze morgen om 11.20 thuis kwam zag ze Ché dood op de bodem van zijn kooi liggen.
Weet iemand wat er gebeurd kan zijn? Zo ineens.
Hij was nog maar twee maanden oud.
Waarom moest hij sterven? Ik heb hem echt heel geod verzorgd, heel veel mee bezig, altijd kijken of alles oke was, ...
We begrijpen echt niet hoe het komt.
Als iemand weet hoe het zou kunnen komen...
Grtjs,
Judith

Wouter

Ach gos, wat een naar bericht zeg! :'( Sterkte ermee. Misschien een hartaanval? Als je het zeker wilt weten kun je sectie laten verrichten bij de dierenarts.

Nancy.

Hey Judith

Wat verschrikkelijk erg dat je lieverdje zo plots zo snel overleden is  :'(

Tja waaraan is je parkietje overleden? Misschien was er al iets niet goed bij de geboorte, voor ons is dit giswerk.
Daar kunnen we je jammer genoeg niet mee helpen
Als je heel zeker wil weten waaraan je lieverdje overleden is, kun je beter een sectie laten doen bij een dierenarts
Heel veel sterkte met dit verlies

Vele groetjes

Chicowen

Hoi Judith,
Jeetje, vreselijk zeg! Zoals al aangegeven is het niet te zeggen waar je parkietje aan overleden is, het kan vele oorzaken hebben, misschien een giftige stof (teflon?) in de lucht? Het blijft giswerk. Om zeker te weten waar het door komt, kun je sectie laten uitvoeren.
Sterkte met dit verlies.
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Piknikki

Ach Judith, wat verschrikkelijk naar voor je. :(
Neem het jezelf niet kwalijk, je had er niks aan kunnen doen. Soms overlijdt zo'n parkietje erg onverwachts, ook al was ie nog zo jong.
Je kunt een dierenarts bellen en vragen of deze sectie op grasparkietjes doet. Dat is de enige manier om erachter te komen wat er was gebeurd.
Ik wens je veel sterkte met het verwerken van verlies van je lieve vogeltje. :(

hillie

Wat vervelend dat die zo plotseling is overleden.
Maar neem je zelf niks kwalijk parkietjes kunnen heel goed verbergen dat ze ziek zijn.
En als je wel ziet dan zijn ze al erg ziek.
Verder sluit ik me bij de andere aan.

Judith

Bedankt allemaal.
Ik dacht wel dat je niet echt kan zeggen waar het door kwam, maar ik dacht het is het proberen waard, misschien is er iets speciaal ofzo waarbij parkietjes heel onverwacht dood gaan.
Ik heb het er echt heel erg moeilijk mee. Ik moest hem nog zoveel beter leren kennen, ik wou er nog zo veel met doen. Ik hoop dat hij toch heeft genoten van zijn hele korte leven.
Grtjs

Piknikki

Caradow heeft een hele mooie RegenboogBrug gemaakt online. Je zou je lieve parkietje daar een plekje kunnen geven, zodat je z'n herinnering nog altijd eens kunt bezoeken. :)