Mag ik jullie voorstellen: Jazz & Blues!

Gestart door pauladavid, maart 23, 2009, 09:02:55

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

pauladavid

Hoi!

Gisteren hebben ik en mijn vriend Blues opgehaald bij een kweker! Blues moest wel nog een uur in de auto mee terug rijden, wat hij/zij niet zo leuk vond! Er kwam veel protest dat het te lang duurde! Blues is erg interesseerd in Jazz (popje). Maar Jazz wil niks van Blues weten. Ik hoop dat ze over een tijdje dikke vriendjes zijn! Blues is heel mooi getekend, ik zal foto's bijvoegen!
Liefs,
Paula
David
Jazz
Blues

Foto's mogen alleen ter verduidelijking van een vraag geplaatst worden, zie forumregels. Gr .Ingrid

pauladavid

#1
Het is toch ook een mededeling? :S

Precies ;) De foto's zijn dus niet ter verduidelijking van een vraag en daarom heb ik ze verwijderd. Zoals Piknicky opmerkt en wat ik vergeten ben erbij te vermelden is dat wanneer je je parkietjes wilt showen dit uiteraard kan in de daarvoor bestemde fotoalbums

Piknikki

Jah, klopt, het is een mededeling. Maar parkietjes showen kun je in het Parkietenfreak fotoalbum doen. :) Ik ben wel benieuwd!
In ieder geval veel plezier met Blues. ^^

pauladavid

Oh nou, oke.. ik zal een fotoalbum aanmaken..
Ze maken nog wel behoorlijk ruzie, ze zitten beide nu in een nieuwe kooi samen, dus er is geen sprake van territorium bewaking.
Ze hebben ook de ruimte dus ik neem aan dat dit wel over gaat?

Fotoalbum komt eraan :)

Piknikki

Volgens mij zijn het twee popjes. :)
Het ruziën zal vast wel over gaan. In de eerste week zal 't meeste gekibbel zijn, en daarna hebben ze hun draai in de nieuwe kooi wel ongeveer gevonden.
Veel plezier met de twee schoonheden! ;D

pauladavid

Das wel gek, want de kweker zei dat Blues een mannetje was, maar zodra ik haar beter kon bekijken dacht ik ook gelijk dat het een popje was.. Maar dat maakt niet uit :) Twee popjes gaat ook goed toch?

Chicowen

Blues is inderdaad een mooi popje. ;) En ja, 2 popjes kan heel goed, zolang je maar niet meer popjes dan mannen hebt. ;)
[off-topic] Leuke kooi trouwens. ;) (ik heb dezelfde, inmiddels een voliere, maar deze had ik ervoor) [/off-topic]
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

roha

Ja, ik denk ook dat je 2 popjes hebt. (Heb net ook maar even gespiekt  ;) in je fotoalbum)
Dat kan heel goed samen hoor!! Zolang ze elkaar maar niet tot bloedens toe in de veren vliegen.

(alweer) tegelijk met Chicowen

pauladavid

Jaaa!
Jazzy is gisteren voor het eerst op mijn vinger komen zitten! Ik was zo super trots! Ze pakt het gedrag van Blues heel goed op en daar ben ik echt super blij mee! Ik was bang dat Blues misschien haar tamheid zou afleren omdat Jazz wat banger is, maar gelukkig is Jazz naar het gedrag van Blues gaan gedragen! En nu net zag ik ze samen kroelen! Mijn twee meisjes vinden elkaar lief! Gisteren zaten ze af en toe nog te happen naar elkaar, maar kennelijk vinden ze elkaar toch wel heel lief! Ik ben zo blij! Mijn meisjes kroelen! :)
Jazz was toen ik haar net had heel stil, maar tegenwoordig zitten ze met z'n tweeën de kooi onveilig te maken met alle speeltjes!

Jeej! Blij!