waterige poep

Gestart door Mariss, maart 11, 2009, 18:39:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mariss

Noah liep op mijn bed en opeens zag ik een waterig poepje
't was licht groen en eigenlijk net water
Weer vogel-dierenarts? Of aankijken? voorderest is hij/zij (zie 2e vraag dalijk :P) gezond, vliegt weer heerlijk, gedrag is in een goede manier verandert, lekker ondeugend en in oren bijten.
Oja hij krijgt parkietenvoer van euhh merk weet ik even niet, maar iedergeval eikrachtvoer erbij.

Oke 2 e vraag Noah zijn/haar neusdop is verkleurt naar rood/bruin met witte randjes op de neusgaten is t een hij of een zij? was tot kort erg overtuigd dat het een hij was.

Nu even verder Noah van mijn schilderij afhalen en w8e op jullie antwoorden

Sonja

Hoi Mariss,

Heeft Noah misschien gebadderd, of groenvoer/fruit oid gegeten?
Dat kan ook weleens (tijdelijk) voor wat dunnere ontlasting zorgen.
Is het middelste gedeelte nog wel vast, of niet?

Heeft hij ook een vies kontje?

Hou het even goed in de gaten, als hij het morgen nog heeft kun je altijd even contact opnemen met een vogelarts.

Zoals je de neusdop beschrijft zou ik zeggen dat Noah een popje is. Hoe oud is Noah?
Plaats anders even een duidelijke foto, dan kunnen we even kijken.

Groetjes, Sonja.

Mariss

Noah heeft geen groenvoer gegeten en hij zou vandaag weer mee onder de douche gaan. Nog niet gebeurt. Geen vies kontje en helemaal niks is vast, puur hoe ik t had beschreven. Water klinkt zo stom :P
Noah is 1 1/2 jaar en sinds ze ( wou hij schrijven  :-\)  kan vliegen, geen moment stil zitten overdag alleen s avonds en dan is t te donker ghehe.
is t een goed ideetje om papier in de kooi te leggen op de bodem om het 'op te vangen?'

Milo-Pixel

Citeeris t een goed ideetje om papier in de kooi te leggen op de bodem om het 'op te vangen?'

Dat is misschien wel een slim idee. Zo zie je of er maar 1 poepje zo geweest is, of dat het nu veel meer van die poepjes zijn. Als het meer van die poepjes zijn is het een idee om ze op te sturen naar Drachten. Kijk maar op www.dierenziekenhuisdrachten.nl Daar wordt het dan onderzocht, en heb je na 2 dagen de uitslag.
Zelf heb ik dit al een aantal keer gedaan, en ik kreeg netjes de uitslag per telefoon.

Liefs,
Marit

Mariss

Geen waterige poep, waarscheinlijk toch 1 keertje gebeurt, k hou t toch in de gaten
en t verklaart wel als Noah een popje is dat ze in de paarhouding gaat zitten haha
dankjulliewel iedergeval ^^
Vliegen gaat nog steeds perfect!
Gr Mariska en Noah