Een niet gepland nestje

Gestart door Thomie, maart 11, 2009, 12:23:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

roha

Owjee, wat sneu dat dit nu net is gebeurt :(

Vanaf het begin aan wist je zelf ook al dat het geen ideale broedgelegenheid was, maar helaas hebben jouw parkietjes ervoor gekozen om van de speeldozen een broedgelegenheid te maken, daar kun jij niet zoveel aan doen, neem t jezelf niet kwalijk. Hoe vervelend dit ook is.

Thomie

#21
Ja inderdaad :( ...

Wel vervelend dat die sloopdrang blijft, zelfs tijdens het broeden!

Het plakband op de doos was zo geplakt dat de parkieten er niet bij konden (aan de gaas kant en de onderkant).

Het popje word nog steeds gevoerd door de parkieten. Je kan wel goed zien dat het broeden energie heeft gekost, ze loopt moeilijker over het stokje heen en ze is wat rustiger. De rest van de vogels hebben last van het tegenovergestelde. Eenmaal in de kooi weten ze niet hoe snel ze bij mijn vinger moeten zijn om met mijn duim te spelen.

Ik kan geen meerwaarde bedenken waarom deze fotos geplaatst zouden moeten worden. Daarom zijn deze verwijderd conform de forumregels/ Caradow.

hillie

Is inderdaad heel erg jammer dat het zo is gelopen met de doden parkietjes.
Maar nu je weet dat ze eitjes leggen kan je de volgende keer beter een broedhok ophangen.
Is zeker wat steviger dan een kartonnen doos( maar dat snap je zelf denk ook wel).
Maar die keuze is aan je jouw zelf.

Chicowen

Heel vervelend dat het zo gelopen is. Volgende keer goed nadenken voordat je een speeldoos ophangt, maar dit keer is het helaas zo gelopen, kun je niks aan doen. ;)
Overigens is mij het nut van het toevoegen van de foto niet duidelijk. Zoals je kunt lezen in de forumregels is het alleen toegestaan om foto's toe te voegen ter verduidelijking van een vraag. Foto's kun je kwijt in de fotoalbums.
Groetjes!

edit: zie dat foto's al zijn verwijderd. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.