Piny Heeft Zijn/haar Intrede Genomen

Gestart door nanny, augustus 21, 2005, 12:15:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nanny

Hallo,

Na heel veel huilen en verdriet van Sparky.

De man waar we Sparky vandaan haalde belde (ik had'm al verteld dat ik n nieuw parkietje wilde maar niet meteen). Hij vroeg hoe t ging, echt heel aardig. Mijn zus wilde een parkietje en we gingen kijken.

En ja hoor echt een onwijs grote mega vonk  ;) bij het zien van Pinky. Maar nog niet helemaal over Sparky heen negeerde ik t n beetje. Toch liet t me niet los. Dus belde de kweker meneer om te vragen of ik langs mocht komen.

Dat mocht (mijn zus ging mee, die was nieuwschierig). In mijn achterhoofd houdend dat t parkietje misschien al weg/gereserveerd was ging ik er heen.

Tot mijn vreugde zat ie nog in het blok (en was nog knapper als de eerste x, meer veertjes enzo haha). Toen vroeg ik (met de veronderstelling dat ie al gereserveerd was) of tie nog "vrij" was.

Ja hoor zei de kweker, en mijn hart maakte een luchtsprongetje. Toen zei ik "dan is tie nu gereserveerd". Moet t alleen nog effe met mijn vriend overleggen.

Wij 's avonds samen naar de kweker. Mijn vriend vond t vogeltje ook helemaal leuk.

Dus moesten we toch nog effe wachten eer die mee mocht omdat ie nog in t blok zat. Aan de ene kant gelukkig, gaf ons nog even de tijd om een passende naam te verzinnen haha.

Op 13 Juli kroop Pinky uit t ei, en op 15 Augustus kwam die bij ons wonen.

Het is een heel lief klein vogeltje, waar we hopelijk nog heel veel plezier aan beleven.

Groetjes Nanny & Pinky

[attachmentid=207]

[verwijderd door de beheerder]