geslacht Lilo en Stitch

Gestart door nantje, februari 23, 2009, 19:53:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

nantje



Tags aangepast. Gr. Ingrid

Piknikki

Erm, de foto is behoorlijk blauw. Ben bang dat het onmogelijk te zien is op deze foto.

nantje

Heb de foto juist overdag en zonder flits gemaakt, zal even kijken of ik nog een andere foto kan vinden

Ingrid

Het is inderdaad niet een al te duidelijke foto door de blauwe waas. Maar ik zie toch wel kringetjes om de neusgaatjes, mijn voorzichtige gok nu is dan ook dat het hier om een popje gaat ;)

nantje

#4




Euhm, het is misschien handiger als je een foto plaatst van Stitch alleen. Want welke parkiet moeten we nu bekijken??? Gr. Ingrid

Andere twee foto's verwijderd, nu duidelijk is dat het om de blauwe parkiet met het gele kopje gaat. Foto's mogen alleen geplaatst worden ter verduidelijking van een vraag. Wil je je parkietje(s) showen dan kan dat uiteraard in de daarvoor bestemde Fotoalbums.

ibi

Ik denk dat het een popje is  :-\
maar ik weet niet precies om welke vogel het gaat  ???

groeten

nantje

de blauwe met het gele kopje die staat ook op de bovenste foto afgebeeld.
die andere heb ik ook te horen gekregen dat het een popje is.
mocht het niet lukken ga ik gewoon vd week nog een foto proberen te maken hoor.

Caradow

de blauwe met het gele koppie is een ventje

ibi

Citaat van: nantje op februari 23, 2009, 20:07:58
de blauwe met het gele kopje die staat ook op de bovenste foto afgebeeld.
die andere heb ik ook te horen gekregen dat het een popje is.
mocht het niet lukken ga ik gewoon vd week nog een foto proberen te maken hoor.

Ik zat naar die blauw witte te kijken ;)

Piknikki

Ik denk ook een mannetje.
Ik had een jong popje in precies deze kleuren, en daarbij was de neusdop lichtblauw met witte rondjes om de gaatjes. Jouw vogeltje heeft een vleeskleurige dop, dus ik denk dat het een mannetje is.

Sara

Ik gok op een ventje, maar durf het niet zeker zeggen omdat de foto niet helemaal duidelijk is.
Ik zie namenlijk ook een lichtere kleur rond de neusgaatjes, maar ik zie het niet goed omdat het een beetje wazig is.

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoƫ en Fenna, mijn keeshondjes

Parkieten-Freak



Chicowen

snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

nantje

iedereen bedankt voor de snelle reacktie`s ;D

Mars

Op die foto lijkt mij die andere ook een man. Dus... vertekent de foto als jij zegt dat het een popje is..?
Dus ik raad je aan van beide nog eens een goede foto te maken. Bij daglicht, zonder flitser en van voren en scherp...

Maar mijn gevoel bij beide foto's is een man (en die andere dus ook)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Wouter

Ik vind het gewoon een erg onduidelijke foto... Lijken twee mannetjes maar het zou evengoed wat anders kunnen zijn als je het mij vraagt...

nantje

#16
Hallo,

Heb vandaag nieuwe foto`s gemaakt, en na mijn idee is deze foto wel goed
Lilo is de witte met lila kleurtjes, en Stitch is de blauwe met geel hoofdje.
Graag zou ik willen weten of ze man of pop zijn.



Topics samengevoegd. Het is niet nodig om voor hetzelfde onderwerp een nieuw topic aan te maken, gr Caradow

Chicowen

Als ik deze foto zie zou ik zeggen allebei ventjes. Je ziet dat beide neusdoppen paarsig zijn, dus dat zijn mannendoppen. ;)
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Mars

Stich is in ieder geval een man. Aan de kleur van Lilo's dop te zien, is Lilo ook een man. Maar vind de foto daarvoor opnieuw niet duidelijk genoeg (te ver af).
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Wouter

Dit lijken mij inderdaad 2 mannen