even afwezig tot 5 maart

Gestart door Diana, februari 23, 2009, 14:07:12

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diana

Hallo allemaal,

ik ben jullie echt niet vergeten hoor, maar ik was zaterdag jarig en kreeg voor mijn 30ste verjaardag een heel mooi cadeau. Want mijn moeder uit Portugal was overgekomen en blijf bij mij slapen tot 5 maart. Ik was helemaal emotioneel natuurlijk want had dit totaal niet verwacht,ze was woensdagavond laat geland stiekem en tijderlijk bij mijn zusje geslapen haha. Dus ga nu even van mijn ma genieten voor ze weer terug gaat dat snappen jullie wel neem ik aan.

Met de kleintjes van beide nestjes gaat het uitstekend.

Groetjes Diana

DarkWolf

Wat een superleuk kado ;D
Geniet er maar van
Ooh en trouwens gefeliciteerd :P

hillie

Is zeker een heel leuk kado.
Nog gefeliciteerd trouwens

En horen over een poosje wel weer hoe het met de kleintjes gaat.

Wouter

Nog gefeliciteerd, ik was het weer helemaal vergeten, ik vergeet tegenwoordig alles. Ik had het wel op de kalender zien staan! Das ten minste iets. in ieder geval Heel veel plezier! :P

Kleintjes

Hey Diana,

beetje laat maar ja hihihi:

;DVan Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!! ;D

Over je afwezigheid: Ik kan 't me heel goed voorstellen dat je de tijd nu met je mams wilt doorbrengen; is inderdaad 'n gewedlig cadeau.
Geniet van er lekker van en doe gezellige dingen. Enne.. maak foto's!! Dan kun je altijd even terug spieken op de verrassing  8)

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Obelix en Joey
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy-Eddie-Neo-Döpke
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Sara

Wow, dat is wel een geweldige verrassing!
Geniet er maar lekker van! ;D
Oh, en alsnog gefeliciteerd!

Vele groetjes,
Sara
Vele groetjes van een ex-grasparkietenbaasje (met heimwee) ;-)
Ook een pootje van Zoë en Fenna, mijn keeshondjes

Marjolein90

He! Nog gefeliciteerd joh! En wat leuk dat je moeder is overgekomen! Heel veel plezier  ;D

liesanne

Gefeliciteerd Diana en geniet lekker van je moeder.
En succes met de kleintjes! We zijn benieuwd of je nog foto's hebt.

Groetjes Daphne en Liesanne. ;D

Diana

Hallo allemaal daar ben ik weer. Inmiddels is mijn moeder na een moeilijk afscheid helaas weer terug naar Portugal maar je moet het er mee doen het is nou eenmaal zo. Maar het is wel een groot gemis hoor. Inmiddels gaan de baby's uit mijn eerste nestje al haast naar de nieuwe baasjes en uit het 2e nestje zitten ze al goed in de veren en kleur. Het 3e nestje is net 1 week oud dus daar is nog niet veel kleur te bekennen. Jullie kunnen het volgen in de broed draadjes.