Afscheid nemen... Of toch niet?

Gestart door Mars, februari 13, 2009, 16:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Milo-Pixel

Hier draaien de duimen ook nog steeds hoor!
Ieder beetje dat ze vooruit gaat is iets!

Moppers

Ik lees het allemaal nu pas. Bij deze komen er dus twee duimen bij!

Wat een toestand zeg. Ik hoop heel erg voor haar (en ook voor jou) dat ze er stapje voor stapje weer helemaal bovenop komt.

Danielle

Hoi Marcia,
Ik wil je heel veel sterkte wensen. En ik ga ook mee duimen dat Layla weer beter wordt.

Groetjes van Danielle

Lyandra

#43
Heel veel sterkte en veel troostende en versterkende knuffels.
Hier nog twee duimen erbij.

Veel lefs van Lyandra

roha

Hoe is het vandaag gegaan met Layla? Is ze nog weer ietsje opgeknapt?

trippendegek


Mars

Ik was vandaag aan het werk, maar ze lijkt nu aardig fit te zijn.
Zojuist tjiepte ze ook even mee met de rest (gevaar baasje komt je vangen)... dus dat lijkt de goede kant op te gaan.
Ze zit nu ook redelijk rechtop en haar ontlasting leek wat beter van kwaliteit. Wat dikker en duidelijk twee kleuren.

Nu nog wachten op het moment dat er weer gewoon drolletjes vallen, want ik heb opnieuw eerst een verstopping weg moeten halen en toen kwam er flink wat ontlasting uit! Daar maak ik me nu het meeste zorgen over: het is allemaal wat dik daar (het is net een enorme puist) en misschien voelt ze zich daarom juist wel zo beroerd.

Afwachten verder..
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Mars

Ik begin me heel erg zorgen te maken. Layla zit nu inmiddels weer meer rechterop en dus zou haar ontlasting weer makkelijker uit haar lichaampje moeten willen (Cara's popjes liggen wel eens 's nachts en raken dan ook wat verstopt, dus ik hoopte dat het door haar liggende houding kwam). Helaas lijkt dat dus het probleem niet te zijn: er zit steeds een nieuwe ontlastingsprop voor en dan hoopt het geheel zich op.

Ik was vanavond pas laat thuis en dat betekent dus dat er voor de hele dag aan ontlasting in mijn arme meis zat. Een dikke bult dus.
De ontlasting is wel mooier van vorm en samenstelling (wit en pelletsbruin-deel), maar blijft dus in haar lijfje zitten! Zodra ik dan de verstopping weg haal, komt er meestal een deel uit (door de druk of door de angst), maar blijft er ook een groot deel in zitten. Een heel onsmakkelijk idee, maar als ik het dan dus heel voorzichtig met een doekje aanraak, duw ik het er zo uit. Maar ik ben zo bang iets kapot te maken. En er zit dus ook een beetje bloed aan het randje.

Maar goed, morgen om half 5 een afspraak bij de VA.. Hopelijk kan zij het goed schoonmaken en iets doen..want ik wordt hier heel wanhopig van! Het gaat zo met de dag meer pijn doen, natuurlijk. En dus zie ik het nog steeds/opnieuw somber in!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Marjolein90

Oh jee! Heel veel sterkte... Hoop dat de VA iets vindt. Misschien een ontstoken kliertje ofzo?

In ieder geval heel veel succes!

Parkieten-Freak

Jeetje Marcia, dat valt niet mee allemaal zeg...... :(
Je zou kunnen overwegen om de cloaca met een klein beetje vloeibare paraffine (of een heel klein beetje lauwe vaseline) in te smeren. Veertjes die mogelijk "in de weg" zitten, kun je een beetje korter knippen. De ontlasting kan dan aanzienlijk minder goed blijven plakken.


Mars

Gelukkig zitten er geen veertjes in de weg. Het is gewoon puur een plak ontlasting. Als een kurk zeg maar in de cloaca.
Ik zal eerst de VA afwachten, heb op internet ook al wat tips gevonden, maar dan ben ik niet zo blij mee. Vaseline zou kunnen.

Ik vind het vooral ook raar dat ze zichzelf wel poetst, maar daar niet. Winky had toen last van 'hangende/plakkende' ontlasting en was gewoon heel veel bezig het daar weg te krijgen. Maar ik denk dat het Lay vooral pijn doet en irriteert, dus dan kom je er niet aan.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Kleintjes

Hoihoi,

jeetje meis.. wat naar dat 't Layla zo'n last er van heeft.
Ben benieuwd wat de Va vanmiddag zegt.
We duimen nog steeds met je mee!!!

Groetjes, sterkte ermee en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

hillie

Jeetje wat vervelend dat de daar zo last van heeft.
Hopenlijk kan de VA daar iets tegen geven.
Dat het wat minder wordt.
Sterkte vanmiddag.

Mars

Vanmiddag ben ik bij de VA geweest, ze gaf aan dat er waarschijnlijk een ontsteking zit. Daarvoor heb ik zalf gekregen, waarvan ik een beetje in de cloaca moet doen. Zolang het zelf nog niet doorloopt, moet ik wel helpen met het weghalen van de verstopping.
Daarnaast kan het zijn dat het behoorlijk pijn doet, zeker omdat het ook een beetje bloed, dus ze krijgt 1 keer per dag wat pijnstillers. Ook moet ik door blijven gaan met het geven van de AB, zo'n twee weken.

T is net een oud mensen met zoveel medicijntjes, maar als het helpt, dan zou dat heel fijn zijn!
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Caradow

Hier duimen we allemaal mee Marsje...

En Layla heeft zich heel netjes gedragen bij de VA!
Zolang ze maar weer zelf gaat poepen, komt het helemaal goed met Lay, daar heb ik alle vertrouwen in!

Mars

#55
Citaat van: Caradow op februari 18, 2009, 23:44:24
En Layla heeft zich heel netjes gedragen bij de VA!

Hoe weet jij dat nu? ;)


(Caradow en Chicowen waren vandaag op ziekenbezoek bij Lay)

Waarom vraag je het als je zelf het antwoord al geeft ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Sonja

Arme Layla...
Ik hoop heel erg met je mee dat ze door de medicijnen weer snel gaat opknappen!

Veel sterkte en beterschap voor je kleine lieverdje.

Groetjes, Sonja.

Milo-Pixel

Hopelijk helpen de medicijnen goed en knapt ze snel op. Zo'n verstopping en ontsteking klinkt niet lekker..
Hopen dat de pijnstiller ook goed werkt en ze er dus geen pijn aan heeft.

Liefs,
Marit

Chicowen

Ik heb het al eerder gezegd: Layla is een vechtertje. ;) Als ze weer zelf gaat poepen gaat het volgens mij helemaal goedkomen, ze zag er al zoveel beter uit dan een paar dagen geleden op die foto!
Liefs!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Moppers

Ach jeetje, het arme meiske.
Ik hoop dat alle extra middeltjes haar wat verlichting geven wat poepen betreft. Wat voor zalfje heb je meegekregen, Clindacutin?
*duimt nog steeds door*