Aftreden van Beheerder

Gestart door Parkieten-Freak, februari 10, 2009, 23:50:59

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste leden,
Bij deze wil ik jullie mededelen dat Safrena (tot voor kort beheerder van dit forum) mij enkele weken geleden gevraagd heeft om haar account van het forum te verwijderen.
Ik heb Safrena vervolgens voorgesteld om eerst een "time out" van twee weken te nemen zodat ze alles eerst eens goed en in alle rust kon overdenken.
Deze twee weken zijn nu voorbij en Safrena is niet op haar besluit teruggekomen. Ik wil haar wens om niet langer op dit forum actief te zijn, respecteren.
Rest mij om ten overstaan van jullie allemaal Nancy nogmaals heel hartelijk te bedanken voor alles wat zij de afgelopen jaren voor het forum en voor mij persoonlijk betekend heeft.
Zonder haar inbreng zou het forum niet geweest zijn wat het nu was.


Milo-Pixel

Wat ontzettend jammer... :(

(Heb verder niet echt woorden..  :-[ )

Chicowen

Nancy, ik kan me alleen maar aansluiten bij de woorden van PF: Heel erg bedankt voor je inzet!

Liefs,
mar
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

Moppers

Ook ik vind het heel erg jammer dat je niet meer op het forum actief zult zijn Nancy.
Maar ik ben een optimist en ik kijk liever naar alle positieve dingen die jouw aanwezigheid op dit forum met zich meebracht. En dat zijn er heel veel! Je bent een ontzettend lief mens, heel geduldig, je gaf ontzettend veel goede en bruikbare informatie en nog veel meer.
We gaan je missen!

Piknikki

Dank je wel, Nancy, voor alles wat je hebt gedaan voor het forum. Ook al ben ik hier nog maar een halfjaar, ik zal je toch missen. Ik wens je het beste toe. :)

hillie

Wat jammer Nancy dat je er helemaal er mee stopt.... :(
Maar je zult er wel goed over nagedacht hebben.

groetjes hilde

Wouter

:( Ik kan alleen maar zeggen wat de rest ook zegt: Wat ontzettend jammer. Nancy, we zullen je missen!

Mars

Erg jammer.

We zullen je kennis en ervaring, maar ook jou als persoon, missen.

Liefs Marcia
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Judith

Dat is echt heel jammer!!
Ik ben er zeker van dat er wel een goede reden voor had...