Juul en haar vleugel

Gestart door HL, februari 04, 2009, 17:21:13

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

angels-birds

Waarom zou je Juul gaan ruilen als ze van het andere geslacht zou zijn?? Elke vogel is tam te maken! Jong en oud.. Je hebt er gewoon geduld voor nodig, zowel voor een jonge parkiet als een oudere parkiet! Ze is al helemaal gewend aan jou en aan Jut en dan zou je haar nu weg doen vanwege het geslacht en het niet tam zijn.. Vind het een beetje raar..

Met een 2mp camera kan je ook best een goeie foto mee maken, anders kan je misschien even een camera van iemand lenen?

HL

discussie heb ik gisteren op de chat al gevoerd. Juul blijft :D. Mits het wel echt een pop is. Want ik wil later toch wel een nestje. En daar zijn mannen nogal slecht in ;) Ik zal proberen aankomende week even een foto te trekken..

angels-birds

Ow ja dat wist ik niet :P Nou gelukkig dat Juul toch mag blijven! Heb je er misschien al aangedacht om tegen die tijd poppen aan te schaffen, als Juul toch geen pop blijkt te zijn..? Maar goed daar kan je altijd nog aan denken als je zeker weet dat Juul geen dame is!

Gelukkig weet je nu wel wat er met haar vleugel is en daar ging het om! Ze weet zich er goed mee te redden, dus meer zou je denk ook niet kunnen doen.. Alleen erg goed uitkijken met vliegen!

Lukt het nu al wat meer met tam maken? Anders moet je even de zoekfunctie gebruiken en dan vind je topic's over het tam maken van (oudere) parkietjes!

Heel veel succes verder met z'n 3tjes!

Groetjes