Uitslag: The Hall of Fame: februari 2009

Gestart door Parkieten-Freak, februari 02, 2009, 18:10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Welke foto vind jij het beste?

Tjipie Lover
1 (2.9%)
Caradow
8 (23.5%)
Hillie
0 (0%)
Jasmin
0 (0%)
Sanne
6 (17.6%)
Wouter
0 (0%)
Marit
7 (20.6%)
Simpy
1 (2.9%)
Eressea
10 (29.4%)
Budgie83
1 (2.9%)
Deniese
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 16

Stemmen gesloten: maart 04, 2009, 23:34:11

Parkieten-Freak

Bij het foto-topic "The Hall of Fame" hebben jullie al veel bijzondere opdrachten gehad. Van badende en acrobatische grasparkieten tot Olympische en gemene grasparkieten aan toe! Elke keer weer is het weer een feest om naar jullie foto's te kijken.  ;D

Ik ben heel benieuwd welk onderwerp Tjipie Lover deze maand voor ons uitgekozen heeft!
Ze gaat zoals gebruikelijk kiezen uit het lijstje met deze onderwerpen

Zijn jullie er weer klaar voor? Alle grasparkieten ook? Kom er maar gauw in, Tjipie Lover en laat ons niet langer in spanning zitten. :D

Jullie kunnen foto's plaatsen t/m 21 februari, daarna gaan we weer stemmen en wordt het volgende onderwerp bekend gemaakt!

Nog een paar kleine verzoekjes en richtlijnen:
- Om dit topic overzichtelijk te houden, gelieve uitsluitend FOTO'S te plaatsen!
- Berichtjes ZONDER foto's worden verwijderd.
- Wat betreft het gebruik van fotobewerkingsprogramma's: de foto's mogen "bijgesneden" worden, en de kleuren mogen wat gecorrigeerd worden.
- Foto's voorzien van kaders, speciale effecten etc. zijn uitgesloten van deelname, tenzij anders vermeld.
- Zorg dat je foto niet breder is dan maximaal 800 pixels.
- Foto's die de maximale breedte van 800 pixels overschrijden, worden verwijderd!


Tjipie lover

Aah ik was echt verrast, mijn onderwerp is dus aan bod geweest - heel cool.
Ga straks eens kijken wat voor mooie foto's dat zijn geworden.


Ik heb gekozen voor: De Hangende Grasparkiet van (Ciske) nu (Bas)!!

Zet hem op allemaal wij willen mooie foto's zien!!!!

Groeten Ank

Tjipie lover

Mijn Inzending: Winnie (grijs) en Bento(groen) jonkie's van vorig jaar hangend in mijn dracaena!!

[verwijderd door de beheerder]


hillie

Hier zie je Sunny hangen die wil de kooi uit waarschijnlijk is Sponkie uit de kooi en zij mocht ter nog niet uit omdat we haar net nieuw hadden.

[verwijderd door de beheerder]

Jasmin


Sanne

Als je heel goed kijkt kan je zien dat Yjve nog net met haar rechter pootje aan het zittouw hangt :p


Wouter

Delfie en Tommy

[verwijderd door de beheerder]


simpy

Hier is mijn parkiet Vera, die aan een blokje hout knabbelt wat ik zo had opgehangen in de kooi.

Groetjes Simone

[verwijderd door de beheerder]

Eressea

Dit is misschien wat lastig te zien... Mutz hangt aan de binnenkant van de klamboe, aan twee losse lintjes die normaal gestrikt moeten zijn zodat de klamboe op z'n plaats blijft (rara, wie heeft die losgemaakt...). En dan lekker op een lintje gaan knagen... Wie wil dat nou niet? :P


budgie83

Kiwi hangt in zijn parkietenboom, is er ook een paar keer bijna uitgevallen.... :) ( het is maar goed dat hij vleugels heeft )

[verwijderd door de beheerder]

Deniese

Ik hoop dat speedy nog mee mag doen.  ::)

[verwijderd door de beheerder]

Parkieten-Freak

Okidoki mensen, stemmen maarrrrr!   ;D
(Deze ronde is helaas iets uitgelopen).
De vijf winnende foto's zullen dit keer door omstandigheden later op de website verschijnen dan normaal het geval is.
Succes allemaal!!!!  ;)


Marjolein90


Parkieten-Freak



Marjolein90

He verdorie... Nou vooruit dan maar, ik ga kiezen  8)



Judith

het was moeilijk, maar ik heb gestemd!