Lid van de maand

Gestart door Parkieten-Freak, januari 29, 2009, 18:50:19

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Parkieten-Freak

Beste mensen, het is zover!
Het topic "lid van de maand" krijgt op zeer korte termijn een kersverse update!  :D
Sinds kort houdt Sonja zich daarmee bezig. Sonja is actief op zoek naar forumleden die iets bijzonders voor hun vogels gedaan hebben en daarmee in aanmerking komen voor de eretitel "Lid van de maand".
Hou het onderstaande topic goed in de gaten.  :) Wie weet, ben jezelf ineens "Lid van de maand"!

Forumleden die een lid aan willen bevelen voor deze titel, kunnen dit middels een pb'tje kenbaar maken aan Sonja.


anouk26

Joepie!
ik hoop als ik het word maar ik denk van niet

Smikkelparkiet

Citaat van: anouk26 op januari 29, 2009, 18:53:50
Joepie!
ik hoop als ik het word maar ik denk van niet

Kewl, ik hoop ook dat ik het wordt.  :)  Ik heb tot 2 x toe mijn poten geveegd vóórdat ik bovenop de boterham van mijn huisgenote stapte. Dat is toch wel een eretitel waard vind ik.  :) Meestal veeg ik mijn poten achteraf pas af want ik hou niet van broodkruimels tussen mijn tenen. 8)

Sonja

Sorry lieve Smikkel.....we moeten je teleurstellen deze keer.... :P ;)
Gewoon heel goed je best blijven doen, wie weet...... :D


Beste mensen,

Het is heel lang geleden dat we een lid van de maand hadden.
Maar deze maand (januari)  is het dan weer zover! 
We hebben deze keer zelfs wel  2 (eigenlijk 3) leden die deze eretitel mogen dragen, namelijk

Jippie en Liesanne (samen met haar moeder Daphne)

Jippie's parkietje Toeter werd begin deze maand erg ziek.
Jippie aarzelde niet en ging meteen naar de dierenarts.
Daar kreeg Toeter een antibioticum voorgeschreven.
Het ging de volgende dag echter slechter met Toeter, en daarom is Jippie teruggeweest naar de dierenarts.
Ze kreeg dwangvoer mee omdat Toeter ook niet goed wilde eten.
Omdat Toeter 's avonds begon te braken is Jippie nogmaals naar de dierenarts geweest met haar kleine parkietenvriendje en heeft Toeter een nachtje op laten nemen.
De volgende dag mocht hij weer mee naar huis, met de nodige medicijnen want hij bleek een virus en een bacteriele infectie te hebben.

Dankzij het snelle ingrijpen en de liefdevolle verzorging door Jippie is Toeter gelukkig weer helemaal beter geworden!



Parka, het parkietje van Liesanne, zat ook niet zo lekker in haar velletje.
Liesanne en haar moeder kwamen daarom raad vragen op het forum, en hebben ook de dierenarts gebeld.
Deze adviseerde echter om het nog even aan te kijken.
Maar Liesanne en haar moeder vertrouwden het niet, en zijn toch weer naar de dierenarts geweest.
En niet voor niets, want die arme Parka bleek erg ziek te zijn.
Parka kreeg een antibioticaprik, en een tweeweekse kuur antibioticadruppels. Verder moest ze ook flink aansterken, want ze was erg verzwakt en mager geworden.
Liesanne en Daphne hebben Parka heel goed verzorgd en vertroeteld, en door deze goede zorgen knapte kleine Parka weer geleidelijk aan op.
Ze is aangekomen in gewicht, en heeft ook alweer zin om te spelen. 
Dankzij de goede zorgen van Liesanne en Daphne is Parka weer (bijna) helemaal beter!
Hartstikke goed zoals je voor je parkietje zorgt, Liesanne.  Jij en je moeder werken heel goed samen, en daardoor is Parka gelukkig nog steeds bij jullie.
Jullie zijn een heel goed voorbeeld voor vele anderen.

Jippie, Liesanne & Daphne, namens de beheerders bedankt voor alle goede zorgen voor jullie lieve kromsnaveltjes!

Groetjes,
De beheerders.

Milo-Pixel

Van harte gefeliciteerd alle 3 ;D ! Zeker weten verdiend!

Caradow

Gefeliciteerd met deze verdiende titel!

Piknikki

Proficiat alle drie, jullie hebben het echt verdiend! ;D

Wouter

Jippie heb ik niet zo gevolgd (Sorry Jippie :'( ::)) Maar ik weet dat Liesanne en Daphne en Natuurlijk Parka het hard verdiend hebben.
Van harte alledrie!
Gr. Wouter


Ingrid

Jippie, Liesanne en Daphne, jullie hebben deze titel dubbel en dwars verdiend  ;D Jullie parkietjes boffen maar met zulke verzorgers!!

Chicowen

Dubbel en dwars verdiend!  ;D
Van harte gefeliciteerd!
snavelkusjes van Chico, Pucky, Fender, Noukie, Junior en Kiki!
Dag lieve Zipper en Yno, we zullen jullie niet vergeten.

hillie

Beide van harte gefeliciteerd met de behaalde titel ;D ;D

Kleintjes

Hoihoi,

alle 3:
Van Harte Gefeliciteerd met jullie welverdiende titel!!!
Jullie hebben 't eerlijk verdiend!!

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses

Mars

Leuk hoor! gefeliciteerd, draag deze mooie titel met ere! ;)


Enne... Anouk... Je moet iets bijzonders doen, om voor deze titel in aanmerking te komen :P
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Ilse*


Petr@

In Memory: Mijn lieve Mitzi 2010
                  Mijn allerliefste Vledder 2013
                  Mijn altijd lieve angstige Goofy 2014
                  Mijn lieve pratende Pluto 2014
                  Mijn lieve dikke Luna 2015
                  Mijn lieve kleine Lola  2016

Smikkelparkiet

Snoetverdoerie! Wat geweldig zeg, enne...driewerf ja! Ik ben het hier voor de verandering eens helemaal mee eens! Ja toch, niet dan? Nou dan!
Ik vind het heel erg knap wat jullie allemaal voor jullie gevleugelde makkers gedaan hebben. Kranig hoor!  ;D
Gefeliciteerd Jippie, Toeter, en Liesanne en Parka. En de moeder van Liesanne ook gefeliciteerd.  ;D
Iedereen gefeliciteerd trouwens, al weet ik zo gauw niet waarmee.  8)


roha

Van harte gefeliciteerd met deze titel voor jullie allemaal, inderdaad dik verdiend ook allemaal! ;D ;D

Parkieten-Freak

Ook namens mij: van harte gefeliciteerd met het behalen van deze eretitel!  ;D


Jippie

#18
Oh, dit had ik niet verwacht... Dank jullie wel voor deze eretitel :D! Toeter en Dafne zijn ook vereerd!
@ Wouter: maakt niet uit! Ik ben niet beledigd ;)! Toeter is gelukkig weer helemaal beter!

Liesanne en Daphne uiteraard ook gefeliciteerd! En nog heel veel plezier met Parka!
Toeter en Dafne!

Wouter

Citaat van: Jippie op januari 30, 2009, 17:29:47
@ Wouter: maakt niet uit! Ik ben niet beledigd ;)! Toeter is gelukkig weer helemaal beter!

Fioew! Was ik al bang voor. in ieder geval gefeliciteerd ;) Fijn dat Toeter weer beter is!