Tv oproepje

Gestart door Safrena, januari 22, 2009, 14:05:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Safrena

Hoi

Volgende mailtje heb ik ontvangen  :)

CiteerBeste lezer,

Voor een nieuw programma waarin dieren een grote rol spelen, ben ik op zoek naar dieren die een kunstje kunnen, op iemand lijken of andere kwaliteiten hebben. Het programma zal een soort Idols-achtige uitstraling krijgen waarin enthousiasme, humor en de band tussen baas en dier een grote rol spelen.
Nu krijgen we natuurlijk vrij veel aanmeldingen van honden en katten, maar het lijkt me zo leuk om een parkiet te kunnen laten zien die bijvoorbeeld kan voetballen, kan koprollen of misschien wel alleen maar op iemand 'lijkt'.
Mijn vraag aan jullie is dan ook of u iemand kent die het leuk zouden vinden om aan een programma mee te werken.
De opnames van de preselectie vinden plaats op 1 februari as. in Tilburg. De opnames zullen ongeveer een halve dag in beslag nemen. Mocht het dier door de preselectie heenkomen, willen we baas en dier graag voor de volgende ronde uitnodigen.

Mocht er iemand interesse hebben of meer informatie willen hebben dan kunnen ze mailen naar:

huisdier@endemol.nl

Met vriendelijke groet,

Rianne Muller
Redacteur "BankGiro Loterij Restauratie 2008"


Mensen die interesse hebben,meer info willen of willen meedoen kunnen contact opnemen, op bovenstaand mail adres

Vele groetjes

Mars

Leuk!

Mijn parkieten kunnen heel goed niet luisteren!  ;)
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Wouter

haha, jah als je daarmee mee kan doen...  ;D

Elise

Wat een leuk initiatief, ik ben benieuwd!

Wouter

Weet je misschien ook wanneer het te zien is en waar?

Audrey

#5
Ik weet niet of dit in Nederland ook op TV geweest is, maar is het zoiets als 'Superhond', maar dan met alle soorten dieren? Ben overigens niet van plan om deel te nemen   :-\ maar het kan wel leuk worden  :)
Het zou wel tof zijn mocht iemand van het forum meedoen  ;D dan moedigen we die met z'n allen aan! Al kan zoiets voor sommige parkietjes wel stress meebrengen... hopelijk filmen ze het op een diervriendelijke manier, met respect voor de dieren hun eigen persoonlijkheid en karaktertrekjes   :)

budgie83

Goh ja leuk zeg ik hoop inderdaad dat het in Nederland ook te zien is, ik houd altijd wel van dat soort programma`s ( mits het inderdaad op een diervriendelijke manier gefilmd is....) Ik ben benieuwd.....


Audrey

Volgens mij gaat het om een Nederlands programma, aangezien 'Idols' genoemd wordt, in België heette dit 'Idool 200?'

EDIT: en aangezien je naar endemol moet mailen  ::)

Safrena

Citaat van: Wouter· op januari 22, 2009, 16:27:07
Weet je misschien ook wanneer het te zien is en waar?

Hey Wouter

Neen, ik weet niet wanneer het te zien is, meer info dan ik hier geplaats heb, heb ik niet  ;)
Voor meer info mag je altijd mailen naar bijgevoegde mail  ;)

Citaat van: Audrey op januari 22, 2009, 20:53:50
Volgens mij gaat het om een Nederlands programma, ...

Het gaat inderdaad om een Nederlands programma, in Tilburg Nederland

Vele groetjes

Wouter

Oke, toch bedankt hoor!

budgie83

Ja bedankt inderdaad, ik ben benieuwd!!