snel !!!!help!!!! legnood??

Gestart door alex, januari 12, 2009, 16:07:47

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

alex

ik weet het allemaal niet moet je aan die andere vragen

Milo-Pixel

Als jij je ook zo´n zorgen maakt, lijkt het me logisch dat je ook vraagt aan je vriend waar hij geweest is, en wat de dierenarts gezegd heeft en onderzocht heeft..
Maar je weet verder dus niets? Kan je dat niet aan die vriend vragen dan?

Sonja

Alex, waarom vraag je niet aan je vriend of hij zelf schrijft wat er nu precies aan de hand is.....

Diana

#23
Sorry dat ik het zeg maar vind het zo wel erg vervelend en verwarrend worden.

Eerst is het je vriend zijn parkiet die legnood heeft... Dan zeg je dat hij niet heeft opgelet met paren dat de pop veels te jong is (hoe oud is het popje dan) ?... Vervolgens word er gezegd dat er geen nestkastje hangt maar daarvoor word gezegt dat ze heel het nestblok heeft schoongemaakt?...Vriend is naar de dokter en komt vervolgens terug met het verhaal dat er niks aan de hand is. waarom zat het popje dan met een dikke buik op de grond?... Wat heeft de dierenarts gezegd dan over het parkietje?... enz.

Net start je overigens weer een ander topic met de vraag waarom je parkiet in het badje gaat zitten of ze een nestje wil misschien(deze is inmiddels weer weg zie ik ??? Is niet weg maar samengevoegd met zijn al lopende topic ;) Gr. Ingrid

Ik denk dat je het  kweek gebeuren even moet laten rusten en je eerst heel goed moet inlezen en ales wat je niet weet moet opzoeken en of vragen voor je aan het kweken gaat beginnen. Je heb hier wel met levende beestjes te maken he. Er komt heel wat bij kijken hoor bij een nestje van je parkieten en er kan zoveel fout gaan.

Misschien is het echt verstandiger dat jullie allebei een eigen account aanmaken. Zoveel werk is dat niet en dan weten we tenminste tegen wie we moeten antwoorden en vragen kunnen stellen want dit is wel erg verwarrend en werk op deze manier niet. Ik hoop dat de moderators hier misschien wat aan kunnen doen daar we nu heen en weer worden gestuurd met antwoorden "weet ik niet moet je die andere vragen" ;)


Ingrid

Op dit topic gaat voorlopig een slotje ;)