Benji & Simão nestje

Gestart door Diana, januari 12, 2009, 08:40:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mars

Ik vodn nr 2 ook leuk hoor! :P
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Judith

ik vind ze allemaal zo mooi! ik zou echt niet goed kunnen zeggen welke ik de mooiste vind!
moest ik er eentje mogen kiezen zou ik het echt heeeel moeilijk vinden hoor!!

Diana

Mariss waar woon jij dan ???

Alleen baby 4 moet nog een goed huisje hebben nu, dus wacht nog even af. Ze groeien echt snel en zijn al hele pietjes. Op de foto gaan word nu iets lastiger lol. Zal het vandeweek even proberen weer want gisteren allemaal bewogen foto's hihi.

Mariss

rotterdam :P  k vindt t dichtbij
en baby 4 is ook leuk :D
*moet niet meer in broedtopics kijken*  ::)

Mariss

k kon t al niet meer veranderen
maar vraagje
Zet u wel eens advertenties op marktplaats? of niet? :P '
k wil dat weten want ik zie steeds een advertentie op mp en 1 vogel lijkt er precies op
is t nou dom of euhh
naja mijn vraag weet u
k hou mijn mond al  :'(
ghehe

Diana

Nee ik heb nog nooit mijn vogels op marktplaats gezet.

Diana

Alle baby's zijn nu inmiddels haast 8 weken oud en vanaf 11 maart gaan ze alle 4 naar een nieuw huisje toe. Het zijn erg leuke grasjes die lekker ondernemend zijn en erg leuk om naar te kijken. Vooral op hun kop hangend aan de schommel flink heen en weer gaan is een hobbuy van ze en dan word er nog wel eens 1 gelanceerd hihi. Zak ze wel missen dit mooi kleurrijke nestje maar ik kan ze nog zien later en dat scheeld een hoop.

Inmiddels heb ik gezien dat Benji vreemd is gegaan met Diogo en daarna is ze eitjes gaan leggen weer. Maar ook heeft ze met haar eigen man gepaard dus nu liggen er 6 eitjes waarvan er misschien weer jonkies uit gaan komen maar van welke man welk eitje ?????

Mars

Pas je wel op dat je ze niet meer dan 2 a 3 nesten in een jaar laat grootbrengen en liever ook niet meer dan 2 achter elkaar?
Dat is veel te uitputtend voor je popje.
Timo: lief klein havikje, ik hoop dat je van bovenaf naar beneden tuurt om te kijken wat we doen...
Winky: klein eigenwijsje, ontdekkingsreizigertje, dag dapper kanarietje, geniet er van!
Dag Lay, dag bloempje van me...
Mijn lief tam Kesje: amper 5 weken oud, te nieuwsgierig voor deze wereld..

Diana

 ;D ja natuurlijk let ik daar op Mars. Als ze een tweede nestje heeft gehad mag ze even in een andere kooi met haar man aansterken,komt helemaal goed.

Diana

 ;D maandag en dinsdag is er een baby geboren dus mama benji heeft 2 baby's op het moment.  :-*

Diana

Wat zijn die baby's weer klein dan he echt ongelovelijk. Dit is de 2e ronde voor Benji dus na deze krijgt ze lekker rust  van ons.

Diana

Nou zoals ik de vorige keer als zei waren er 2 baby's geboren,6 dagen daarna kwam ook baby 3 geboren en dat is tevens de eindstand nu. Ik ben erg benieuwd welke kleurslagen dit gaan worden. De eerste 2 baby's zijn waarschijnlijk de kindjes van Benji en Diogo en de 3e baby van Benji en Simão. De eerste 2 beginnen al kleur te krijgen en zien er best apart uit al zeg ik het zelf  :-*



[verwijderd door de beheerder]

hillie

Deze zijn ook al zo mooi. :-*

Wouter

Wat een dotjes. twee geelmaskertjes denk ik? Ik ben nooit zo weg in de kleurslagen  ::)

roha

 :-* meer kan ik niet zeggen. :)

Kleintjes

 :-* :-*
Woorden zijn overbodig  ;)
:-*

Groetjes en liefs van ons aan jullie
Pootjes van; Eddie, Neo, en Ezio
Groetjes van ons :). IM: Venus-Gino-Silly-Mini-Gina-Giny-Pino-Kyra-Tolo-Cookie-Charly-Tweety-R2-D2.1-Kruumel-Oli-Sammie-Mozy-BB-8.1-BB-8.2-C-3PO-Pino II-Scotty-Jecky-Amy-Punky-MozyII-Dot-Lemmy
Geheugen problemen; Bij voorbaat excuses